صدرنشینی «مرگ بر روی نیل» در باکس آفیس هالیوود/شروع ناامید کننده فیلم «لیام نیسون» در گیشه

15:30 - 30 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۴۹۵
فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» به کارگردانی به کارگردانی «کنت برانا» در اولین هفته از اکران خود در سینما‌های امریکا توانست با فروشی معادل ۱۲.۹ میلیون دلار در صدر جدول باکس آفیس هالیوود قرار گیرد.

- فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» به کارگردانی به کارگردانی «کنت برانا» در اولین هفته از اکران خود در سینما‌های امریکا توانست با فروشی معادل ۱۲.۹ میلیون دلار در صدر جدول باکس آفیس هالیوود قرار گیرد.

این فیلم براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌است. در مرگ بر روی نیل، کنت برانا نقش کارآگاه هرکول پوآرو را بر عهده دارد، که در ادامهٔ ایفای نقش او در فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق می‌آید. عکاسی اولیه در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و فیلمبرداری در لانگکراس استودیوز در انگلستان و مصر انجام شد و کار در دسامبر تمام شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» آمده است: کارآگاه هرکول پوارو در سفر به نیل مصر، باید قاتل را پیدا کند. او به زودی می‌فهمد که قتل با یک مثلث عشقی مرموز ارتباط دارد.

فیلم سینمایی کمدی «احمق‌ها برای همیشه» با فروشی معادل ۸.۱ میلیون دلار رتبه دوم جدول فروش را از آن خود کرد، در رتبه سوم باکس آفیس هالیوود فیلم سینمایی «با من ازدواج کن» با رقمی معادل ۷.۹ میلیون دلار ایستاده است.  

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» با ۷.۵ میلیون دلار فروش در جایگاه چهارم جدول فروش ایستاده است، فیلم سینمایی «سیاه روشن» با بازی لیام نیسون شروع ناموفقی برای هفته نخست اکران داشت و با رقمی معادل ۳.۵ میلیون دلار در رتبه پنجم جدول ایستاد.  

انیمیشن سینمایی «آواز ۲» با فروشی معادل ۳.۱ میلیون دلار، فیلم ترسناک جیغ با ۳ میلیون دلار فروش، فیلم سینمایی «سقوط ماه» با ۲.۹ میلیون دلار، فیلم سینمایی لیکوریکا پیتزا با ۹۶۰ هزار دلار، فیلم سینمایی «بیتلز» با ۴۸۶ هزار دلار رتبه‌های پنجم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود را در اختیار دارند.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *