بازیگر «گناه فرشته»: جوانی جمعیت را به مردم بسپارید

16:44 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۸۰
بازیگر «گناه فرشته»: جوانی جمعیت را به مردم بسپارید
سلمان فرخنده بازیگر سریال «گناه فرشته و دیگر سریال‌های تلویزیونی، ضمن تاکید بر جوانی جمعیت و فرزندآوری، به تهدیدات کهنسالی و پیری جمعیت در دهه‌های پیش‌رو اشاره کرد. 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، سلمان فرخنده بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در گفت‌وگو با ستاد خبری این رویداد ملی به تهدیدات کهنسالی و پیری جمعیت تأکید کرد. 

فرخنده با تأکید بر اینکه هنرمندان امروز چند گام از مردم عقب افتاده‌اند، اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم آیا هنرمند امروز می‌تواند بر جامعه اثر بگذارد و اینکه آیا اصلا هنرمندان در عرصه جوانی جمعیت اثرگذار هستند یا خیر. 

این بازیگر و نمایشنامه‌نویس که مدتی است نگارش یک پروژه تلویزیونی را آغاز کرده است، توضیح داد: زمانی بود که مرذم و هنرمندان در کنار هم بودند اما اکنون کارها و تفکرها جزیره‌ای شده است و هر کس ساز خودش را می‌زند. مردم هم برای بحث جوانی جمعیت یا هر موضوع دیگری قطعا می‌بایست مسیرهای مختلفی را بروند و الگوبرداری‌های متمایزی را داشته باشند و تنها رسانه‌ها و هنرمندان اثرگذار نیستند. 

وی با تأکید بر اینکه ایران خواستگاه نگاه‌ها و دیدگاه‌های مختلفی در بین اقشار جمعیتی است، گفت: در برخی اوقات مردم به هنرمندان خط داده و راه نشان می‌دهند، در بحث جوانی جمعیت هم می‌بایست کار را به خود مردم سپرد. 

وی در پایان یادآور شد: قطعا تهدیدات جمعیتی می‌تواند اثرات منفی در آینده داشته باشد، من مطالعات عمیقی در این زمینه ندارم و زمینه کاری‌ام متفاوت است و نمی‌توانم نگاه و نظر کارشناسی در این عرصه داشته باشم. 

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. 


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat. ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *