مهدوی: دیدار پرسپولیس - نساجی زیبا خواهد شد/ درویش سعی کرده معضلات را برطرف کند، اما معجزه‌گر نیست

8:45 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید در جدول پرسپولیس از جایگاه بهتری نسبت به نساجی برخوردار باشد، اما حریف هم در چند هفته اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بدون شک بازی زیبایی خواهد شد، چون هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند و مطمئناً چمن مناسب ورزشگاه امام رضا (ع) هم‌ یکی از عواملی است‌ که به زیباتر شدن این بازی کمک خواهد کرد. البته شرایط میزبانی به سمت نساجی سنگینی می‌کند اگر چه تماشاگران از شروع کرونا هیچ نفعی در بهتر شدن بازی‌ها نداشته‌اند.

وی افزود: البته تعداد تماشاگران نساجی با تماشاگران پرسپولیس قابل قیاس نیست، اما بازهم شرایط میزبانی به سود نساجی است. بی شک موقعیت‌‌های گل زیادی روی دروازه دو تیم خواهیم دید و نتیجه هم بسته به این خواهد بود که کدام تیم‌ها از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کند. شاید در جدول پرسپولیس از جایگاه بهتری نسبت به نساجی برخوردار است‌، اما باید دانست تیم حریف هم در چند هفته اخیر به نتایج خوبی رسیده است و همین‌کار را برای بازیکنان پرسپولیس سخت خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص ارزیابی‌اش از مدیریت باشگاه، گفت: درویش از بدو ورودش به پرسپولیس سعی کرده معضلات باشگاه را برطرف کند. او معجزه‌گر نیست و نیاز به زمان دارد تا بتواند هم حامی مالی بیشتری بیاورد و هم اتفاقات خوب در آینده نزدیک برای باشگاه رقم بزند و در کنار آن مشکلاتی هم که برای باشگاه خطرساز هستند را مرتفع کند.

مهدوی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره جدایی شیری از پرسپولیس چیست، اظهار داشت: شیری خیلی خوب توانسته بود در ترکیب تیم بدرخشد و روی بی تجربگی در بازی با فولاد این اشتباه را انجام داد که در نتیجه بازی تاثیر زیادی داشت و همین اشتباه کار دست او داد.

وی درخصوص عدم جذب بازیکنان مورد نظر گل محمدی خاطرنشان کرد: وقتی یحیی لیست می‌دهد و نظر قطعی خودش را اعلام می‌کند باید بدانیم چیزی که او می‌بیند ما نمی‌بینیم. شاید صلاح او بر این تصمیم بوده، چون آن‌ها از نزدیک از بازیکنان شناخت دارند و بهتر می‌توانند درباره اتفاقات تصمیم‌گیری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *