لاله مرزبان: گرفتن سیمرغ بلورین برایم جذاب است

13:00 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۸۱
بازیگر فیلم «نگهبان شب» گفت: صادقانه می گویم تا همینجا که نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده ام خوشحال هستم، اینکه در این فیلم حضور داشتم برایم اتفاقی بزرگ است، کار با این کارگردان بزرگ و این تیم منسجم بهترین جایزه است.

لاله مرزبان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون ایفای نقش در فیلم «نگهبان شب» گفت: این نقش و این فیلم برای من تجربه بزرگ و عجیبی است، در ابتدا قرار بود این کاراکتر با زبان اشاره صحبت کند و حتی بیش از یک ماه زبان اشاره تمرین کردیم و آماده ایفای نقش به این شکل بودم. 

وی در همین راستا ادامه داد: پس از گفتگو با کارگردان و تمرینات به این نتیجه رسیدیم که این کاراکتر کم شنوا باشد. البته در آثار رضا میرکریمی قاعده بر این است که بازیها یک دست باشد، به همین دلیل بازی با زبان اشاره اور اکت محسوب می‌شد و به طور کلی به شیوه کارگردانی رضا میرکریمی نمی خورد. به همین دلیل در نهایت تصمیم گرفتیم به جای ناشنوا این کاراکتر را نیمه شنوا انتخاب کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی «نگهبان شب» در همین رابطه ادامه داد: البته این را بگویم که در رسیدن به این نقش مربی داشتم و کمک های فراوانی از وی گرفتم، مربی من برای اجرای درست یک کم شنوا خودش ناشنوا است و به واقع دوست عزیز من است، در کنار وی رضا میرکریمی در رسیدن به این کاراکتر و هدایت درست آن مرا یاری فراوانی کرد که هیچوقت آن را فراموش نمی کنم. 

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر امسال افزود: این سوال کمی مرا اذیت می کند، امیدوارم بهترینها برای این فیلم و این نقش پیش بیاید، مگر می شود که یک نفر از جایزه و تقدیر بدش بیاید؟. 

مرزبان در همین رابطه ادامه داد: البته این را صادقانه می گویم تا همینجا که نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده ام خوشحال هستم، اینکه در این فیلم حضور داشتم برایم اتفاقی بزرگ است، کار با این کارگردان بزرگ و این تیم منسجم بهترین جایزه است. 

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن چهلمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: فکر می کنم این فیلم در اکران عمومی هم با اقبال عمومی روبرو خواهد شد. شخصا به اکران این فیلم امیدوارم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *