پدیده با تفنگ بدون فشنگ پرسپولیس را تهدید می‌کند!/ خیالِ راحتِ پرسپولیس از پرونده گل‌محمدی

10:19 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۳۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به نظر می‌رسد اقدامات و صحبت‌های مسئولان باشگاه پدیده علیه پرسپولیس بیشتر یک بلوف باشد تا زودتر به مطالبات خود برسند.

خبرگزای میزان - چند روز قبل فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده با رضا درویش در تهران با یکدیگر ملاقات کردند که در نهایت خبری روی خروجی رسانه‌های گروهی منتشر شد مبنی بر اینکه مدیران دو باشگاه برای پایان دادن به کشمکش در خصوص ماجرای بدهی پرسپولیس به پدیده به جمع بندی رسیدند!

با انتشار این خبر هواداران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که رضا درویش یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های باشگاه پرسپولیس را به سرانجام رسانده و دیگری تهدیدی در این خصوص متوجه پرسپولیس نیست، از آن طرف مدیران پدیده نیز ادعا کردند مذاکرات حمیدوای و درویش نتایج قابل قبولی داشته و به زودی این پرونده مختومه اعلام می‌شود.

اما روز گذشته رسانه رسمی باشگاه پدیده با اعلام خبری از قول قائم مقام این باشگاه مدعی شد موضوع توافق منتفی است و به زودی بابت این پرونده با فیفا مکاتبه خواهیم کرد، تا مطالبات خود را از این طریق وصول کنیم!

با انتشار این خبر موجی از نگرانی در جامعه هواداری به وجود آمد تا دوباره انتقاد‌ها به این ترتیب از مدیریت پرسپولیس اوج گیرد، اما با بررسی شواهد و مستندات موجود پیداست که ادعای مدیران پدیده برای پیگیری شکایت از طریق فیفا یک جوسازی رسانه‌ای است، چرا که آن‌ها فصل قبل نیز چنین ادعایی را مطرح کردند البته در آن مقطع حسین بادامکی عنوان کرد به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می‌کنیم تا مطالبمان را از پرسپولیس دریافت کنیم، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه همچنان با وجود گذشت یک سال این پرونده همچنان به عنوان یک سوژه جنجالی در فضای رسانه‌ای پیگیری می‌شود.

در همین حال مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از توافق قطعی با باشگاه پدیده برای پرداخت بدهی خبر داد. قرار شد تا آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه پدیده پرداخت شود و بخشی در اسفند. حمیداوی قبول کرد که مابقی در چند قسط پرداخت شود و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت می‌شود و مشکلی از این بابت نیست. در نهایت قرار بر این شد که همان ۹ میلیارد تومان داده شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد اقدامات و صحبت‌های مسئولان باشگاه پدیده بیشتر یک بلوف باشد تا زودتر به پول مورد نظر خود برسند، چرا که اگر قرار به نامه نگاری و درخواست پیگیری از طریق نهاد‌های بالادستی بود قطعاً تا به امروز مدیران این باشگاه چنین کاری را انجام داده بود، اما از آنجا که در یکی از بند‌های این قرارداد لحاظ شده باشگاه پدیده بابت هر روز تاخیر در این قرارداد مدیران باشگاه به ویژه مالک پدیده ذی نفع خواهد بود به همین دلیل آن‌ها تنها از شکایت به عنوان یک سلاح تهدیدآمیز استفاده می‌کنند تا شاید بتوانند پروسه وصول مطالبات خود را زودتر اجرایی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *