رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شجاعی: استعفایم از فدراسیون بسکتبال ربطی به گرین‌کارت نداشت/ از این ورزش بَدَم آمده

10:07 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نایب رئیس مستعفی بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تلاش زیادی کردم تا بتوانم وضعیت بسکتبال بانوان را بهتر کنم و فکر می‌کنم تا حدود موفق بودم.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص استعفایش از نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: به هر حال هر آمدنی یک رفتنی دارد و با توجه به پایان دوره ۴ ساله و در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفتم از سمتم در این فدراسیون استعفا کنم.

وی افزود: در این چند وقت اخیر احساس کردم که دیگر نمی‌توانم مفید باشم و ترجیح دادم از سمتم کناره‌گیری کنم تا فرد جوان و تازه نفسی جایگزین من شود.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون بسکتبال در مورد عملکردش در این فدراسیون گفت: من از روز اول حضورم در فدراسیون بسکتبال اهداف مشخصی داشتم؛ اما آنقدر مشکلات زیادی وجود داشت که امکان دستیابی به همه این اهداف نبود. این مشکلات هم در زمینه مالی بود و هم در زمینه امکانات. با این حال تلاش زیادی کردم تا بتوانم وضعیت بسکتبال بانوان را بهتر کنم و فکر می‌کنم تا حدود موفق بودم.

شجاعی در مورد برخی شایعات مبنی بر اینکه به خاطر اینکه گرین‌کارت داشته از سمتش استعفا کرده، عنوان کرد: استعفایم ارتباطی به گرین‌کارتم نداشت و خودم ترجیح دادم استعفا کنم.

وی در مورد اینکه آیا طلب مرحوم پورحیدی از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد یا نه، گفت: به خاطر همین مسائل دیگر از این ورزش بَدَم آمده است. کسی به اینگونه مسائل اهمیتی نمی‌دهد. من و منصور عمرمان را برای ورزش گذاشتیم؛ اما در نهایت اینگونه با ما برخورد شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *