بهاری: از نظر تجربه کم نمی‌آوردیم می‌توانستیم استقلال را ببریم/ از دیروز تمرکز تیم ما به هم ریخت

20:56 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۰۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: بازی سختی بود و اگر از نظر تجربه کم نمی‌آوردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

- یحیی بهاری، مربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*درست است تیم ما کم بضاعت است و از لحاظ مالی قابل قیاس نیست، اما این نوید را داده بودیم که حریف راحتی برای استقلال نخواهیم بود. امروز به بچه‌های ۹۰ ارومیه افتخار می‌کنم بچه‌هایی که ۱۷-۱۸ ساله هستند و در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل تیم میلیاردی استقلال از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند. از این حیث به خودم هم افتخار می‌کنم. بازی واقعاً سخت بود. اگر از نظر تجربه کم نمی‌آوردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

*در نیمه اول طبیعی بود. چون بچه‌های ما با محیط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر در نیمه اول فشار و استرس را رد کنیم در نیمه دوم روند به نفع ما خواهد بود. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم به گل اول بازی برسیم. نکته‌ای که برای ما خوشایند بود؛ بعد از گل اول تا دقیقه ۸۸ توانستیم بازی را مقابل استقلال کنترل کنیم. با این حال در این دقایق فشار آوردند و به گل مساوی رسیدند.

*تیم خوب ۹۰ ارومیه در این یکی دو سال واقعاً مورد ظلم قرار گرفت. واقعاً دلم می‌سوزد که کار خیلی اصولی را در باشگاه انجام دادیم. سال ۹۰ این باشگاه را در قالب یک مدرسه فوتبال تأسیس کردیم. من دوست دارم این چیز‌ها دیده شود. از دیروز عده‌ای گیر دادند که بهاری مدیرعامل است یا مربی، آیا مشکل فوتبال ایران حل شد؟ مگر در ساختار سازمان لیگ چنین چیزی امکانپذیر است؟

*با آبروی یک تیم شهرستانی بازی می‌شود. وقتی سؤال می‌کنیم باید خودمان هم متوجه باشیم. من امسال از ابتدای فصل طبق کارتی که صادر شده مربی هستم؛ افتخار هم می‌کنم. نیاز در این عرصه بود؛ نه دنبال کت و شلوار هستم و نه پرستیژ مدیریت، دنبال خدمت هستم. از دیروز تمرکز تیم ما با این صحبت‌ها و این کار‌ها به هم ریخت انتظار ما این است که بیایند فوتبال بچه‌های ما را ببینند.

*به خاطر این موضوع ناراحتم، اما این مهم نیست سعی می‌کنیم امسال به لیگ یک برگردیم و به تبع آن به لیگ برتر برسیم تا بتوانیم در کنار تراکتور آذربایجان، تراکتور ۲ را تشکیل بدهیم و نویدبخش روز‌های خوبی برای فوتبال آذربایجان باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *