رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: تغییر کادرفنی و مصدومیت‌ها باعث بدشانسی ما شد/ سولدو نظم و جدیت بیشتری به تراکتور بخشیده

9:59 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: از وقتی سولدو به تراکتور آمده، همه بازیکنان با نظم و جدیت بسیار بیشتری نسبت به قبل در حال تمرین هستند.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خیلی مهمی مقابل نفت داشتیم و می‌دانستیم پیروزی مقابل این تیم اصلاً کار راحتی نیست، با توجه به اینکه دو هفته پیاپی نتیجه نگرفته بودیم تیم تحت فشار بود. نفت مسجدسلیمان تیم قابل احترام و خوبی بود و می‌دانستیم بازی سختی در پیش است. خدا را شکر با یک بازی خوب توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

وی درباره اُفت تراکتور و چند نتیجه ضعیف این تیم گفت: ما در ابتدای فصل تیم خوب و منسجمی داشتیم، اما رفته رفته و با توجه به تغییرات در کادر فنی و مصدوم شدن چند مهره اصلی، کمی دچار چالش شدیم و بازی‌ها برای ما سخت پیش رفت و در چند مسابقه امتیازات مهمی از دست دادیم. با برگشتن بازیکنان اصلی ان‌شالله با کسب چند برد در بازی‌های بعدی به روند خوب خود باز خواهیم گشت و برای رده‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیا امیدوار خواهیم بود.

مدافع تراکتور در رابطه با سرمربی جدید این تیم (زونیمیر سولدو) و تاثیرش بر بازیکنان عنوان کرد: سولدو مربی بسیار با دانشی است و کارنامه موفق و پرباری دارد؛ از وقتی او به تراکتور آمده به نظم و انضباط تیمی بسیار اهمیت می‌دهد و شرایط به نحوی است که تمام بازیکنان با نظم و جدیت بسیار بیشتری نسبت به قبل در حال تمرین هستند. امیدوارم این نظم و انضباط در تمرینات باعث شود تراکتور در مسابقات هم نتایج خوب و مطلوبی به دست آورد.

حسینی در پایان در خصوص تقابل هفته بعد تیمش با هوادار تصریح کرد: هوادار تیم جوان و بسیار خوبی است و در این هفته‌ها نتایج قابل توجهی کسب کرده است. آن‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادند و هفته پیش ذوب آهن را در فولادشهر شکست دادند. ما قطعاً برای برد و ثبت بهترین عملکرد خود به تهران خواهیم آمد و فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی شاهد خواهیم بود، زیرا هر دو تیم سخت به دنبال کسب ۳ امتیاز این مسابقه هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *