درخواست وین دیزل از دواین جانسون برای بازگشت به «سریع و خشن»

14:15 - 17 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۴۶۱
وین دیزل از دواین جانسون خواست به فرانچایز «سریع و خشمگین» بازگردد. دیزل گفت: هابز را هیچ کس دیگری نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم به این مناسبت دست پیدا کنید و به سرنوشت خود برسید.

- وین دیزل از دواین جانسون خواست به فرانچایز «سریع و خشمگین» بازگردد. دیزل گفت: هابز را هیچ کس دیگری نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم به این مناسبت دست پیدا کنید و به سرنوشت خود برسید.

این دو سوپراستار در سال ۲۰۱۶ زمانی که برای آخرین بار سر صحنه فیلمبرداری The Fate of the Furious با هم درگیر شدند. این دو ستاره اکشن بزرگ برای اولین بار با هم در Fast Five در سال ۲۰۱۱ ظاهر شدند.

از زمانی که جانسون در سال ۲۰۱۶ پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در آن به دیزل اشاره کرد و در آن حرفه‌ای بودن او را زیر سوال برد رابطه بین آنها قطع شد. با این حال، به نظر می‌رسد دیزل آماده است تا این درام را پشت سر بگذارد.

دیزل در پستی در اینستاگرام خود گفت: «برادر کوچک من دواین… زمان آن فرا رسیده است.  دنیا منتظر فینال Fast ۱۰ است. همانطور که می‌دانید، فرزندان من شما را به عنوان عمو دواین در خانه من یاد می‌کنند. تعطیلی نیست که آن‌ها برای شما آرزو‌های خوب نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *