رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله اختری: شکست آمریکا در خلیج فارس ننگ بزرگی برای مدعی قدرت جهان است

12:49 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۸۳۷
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: در آب‌های نیلگون خلیج فارس دیدید که آمریکا چگونه شکست خورد، این ننگ بزرگی است برای یک قدرتی که ادعا دارد بر همه دنیا مسلط است، اما جمهوری اسلامی جلوی دزدی آن‌ها را میگیرد.
- آیت الله محمدحسن اختری با بیان اینکه سیلی محکم سپاه به آمریکا برای ملت ایران یک ارمغان است، گفت: عظمتی را که در آب‌های نیلگون به نمایش گذاشتند قابل تحسین است، از این عزیزان تقدیر و تشکر میکنیم و این عزیزان به عنوان افتخار جمهوری اسلامی و افتخار مکتب اسلام، این رشادت‌ها را برای کشور آفریدند.

وی با بیان اینکه امروز داشتن یک رهبر شجاع و امام‌گونه در برابر دشمنان اسلام لازم است، تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما به طور کامل قضایا را نمیدانند و بسیاری از افتخارات را از آن خبر ندارند، شاهد هستیم بعضی از افراد دل‌باختگان به دشمن و بعضی از فتنه‌انگیزان و بعضی از تحلیلگران غرب‌صفت تلاش میکنند حوادث واقعی و تاریخ حقیقی کشور ما را دگرگون جلوه دهند و افتخار و عظمت ملت را نادیده بگیرند که البته در میان همه ملت‌ها چنین افرادی وجود دارند که در کشور ما هم وجود دارد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری افزود: به نوبه خود این گلایه را دارم که چرا باید اجازه داد افراد خود‌فروخته و نادان که به افراد غربی دل‌بسته‌اند تا این حد بخواهند مسائل و حقایق انقلاب را تحریف کنند و سنگ دشمن را به سینه بزنند و زمینه برای تسلط دشمن علیه همه مسلمانان و آزادگان فراهم کنند.

وی در ادامه گفت: اکنون ۴۲ سال از تسخیر لانه جاسوسی میگذرد و شاهد هستیم آمریکا روز به روز ضعیف‌تر شده و ضعیف‌تر میشود، اما بعضی‌ها میخواهند با آمریکا ارتباط برقرار کنیم که این‌ها همه به خاطر خوش‌رقصی در برابر یک جنایتکار تاریخی و یک سلطه‌گر رو به افول است.

آیت الله اختری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ۱۳ آبان یک جهش خاصی پیدا کرد، اظهار داشت: خداوند متعال در روایات متعدد انسان را به یادآوری گذشته و تاریخ خود متذکر میکند، انقلاب با تبعید امام (ره) مسیر دیگری پیدا کرد و انقلاب به بین‌الملل هم کشیده شد، در واقع امام (ره) رهبر بین‌المللی بزرگ شد.

وی با اشاره به نقشه بر آب شدن نقشه دشمن در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی، گفت: تسخیر لانه جاسوسی در زمان انقلاب یکی از بزرگترین حرکت‌های آن زمان بود، این حرکت با لطف خدا و الهام از جانب خداوند متعال انجام شد که بزرگترین پیروزی را برای انقلاب اسلامی و مردم ایران به ارمغان آورد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تصریح کرد: امام (ره) آمریکا را تحقیر کرد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند که این واقعیت دارد، از آن زمان تا به امروز آمریکا روز به روز ضعیف‌تر شده است، آن‌ها در مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، در سوریه و در عراق شکست خوردند و در افغانستان و یمن مفتضح شدند، این روند همچنان ادامه دارد و در آب‌های نیلگون خلیج فارس هم دیدید که چگونه شکست خوردند، این ننگ بزرگی است برای یک قدرتی که ادعا دارد بر همه دنیا مسلط است، اما جمهوری اسلامی جلوی دزدی آن‌ها را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با قدرت، آمریکا را به زانو درآورد، امام (ره) این حرکت و فرهنگ را در ملت‌ها به نام مبارزه با آمریکا وارد کرد، بیان کرد: امروز مبارزه با آمریکا و استکبار در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، عربی و در همه جا به عنوان واژه استکبارستیزی ورود پیدا کرده است و همه ملت‌ها در این امر شاگرد و تربیت یافته مکتب امام راحل هستند.

آیت الله اختری با تاکید بر اینکه اسرائیلی‌ها به دنبال محو کردن فلسطینی‌ها بودند، ادامه داد: این مسئله امضا شده بود که فلسطین به یکی از کشور‌های همسایه انتقال پیدا کند، اما امروز سیاستمداران اسرائیلی ذکر میکنند که باید به فکر یک کشور جایگزین باشند چرا که نمیتوانند در فلسطین ادامه دهند و میتوان گفت، اسرائیل به پایان خود رسیده است.

وی خطاب به مسئولان کشور، گفت: با توجه به عظمت جمهوری اسلامی و داشتن طرفداران و هواداران در دنیا و با توجه به اینکه این کشور یک قدرت بزرگ در منطقه است، مسئولان برای احقاق حق مردم پافشاری کنند و عقب‌نشینی نکنند و در این راه ایستادگی داشته باشند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پایان با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل قدرت‌ها، خاطرنشان کرد: این سنت خداوند متعال است که هرکس در مقابل قدرت‌ها ایستادگی کند و به خداوند متعال توکل کند پیروز میشود، خداوند میفرماید، ما بنا گذاشتیم یاران و پیامبران خودمان را در این دنیا و در آخرت پیروز کنیم.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *