برنامه‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری تهران در جلسه کمیسیون امور داخلی مجلس بررسی شد

18:03 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۹۹۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
شهردار تهران با حضور در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها، توضیحاتی درباره اداره شهر تهران مطرح و برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک تشریح کرد.
روح‌الله نجات در گفت‌وگو با میزان، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: طرح تشکیل تشکل‌های صنفی - تخصصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و چند ماده از این طرح به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه، تقاضای دو تن از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشور وزارت کشور با حضور معاون سیاسی وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها ادامه داد: پس از ارائه توضیحات از سوی مسئولان ذیربط، در نهایت اعضای کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور موافقت کردند.

نجابت گفت: علیرضا زاکانی در ادامه جلسه حضور یافت و توضیحاتی درباره اداره شهر تهران مطرح و برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک تشریح کرد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند و زاکانی هم تاکید کرد که به دنبال ایجاد هماهنگی برای مدیریت شهر تهران است، افق روشنی را در مقابل شهرداری تهران می‌بیند و هوشمندسازی تهران از اولویت‌هایی است که پیگیری خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *