مهدوی: در انتخاب کارگزار پرسپولیس نباید رانت وجود داشته باشد/ حق میزبانی سرخ‌پوشان پایمال شد

14:48 - 07 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۲۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در انتخاب کارگزار تبلیغاتی پرسپولیس نباید اجازه توزیع رانت وجود داشته باشد.

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط مدیریتی سرخ‌پوشان اظهار داشت: پرسپولیس در این چند ساله، مدیریت موفقی در کنترل حواشی داشته است. با اینکه سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داده است، اما کادرفنی و بازیکنان با توجه به تجربه‌ای که داشتند با حواشی دست و پنجه نرم کردند و از معضلات عبور کردند. البته تغییرات مدیریتی خواسته یا ناخواسته، درصد کمی تأثیر منفی روی تیم می‌گذارد.

وی افزود: پرسپولیس با وجود افتخارآفرینی‌ها و درآمدزایی‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا داشته، در سال‌های اخیر با مشکل فنی روبرو شده است. با این شرایط هر مدیری که به تیم می‌آید تیم را بدهکار تحویل می‌گیرد و با انباشت بدهی‌ها به مدیر بعدی تحویل می‌دهد؛ چرا که امکان انتقال درآمد‌های پرسپولیس وجود ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب کارگزار تبلیغاتی سرخ‌پوشان گفت: در انتخاب کارگزار تبلیغاتی پرسپولیس نباید اجازه توزیع رانت وجود داشته باشد. به هر حال اگر موسسه‌ای با رانت، کارگزاری پرسپولیس را به عهده بگیرد هر دو طرف (تیم و کارگزار) متضرر خواهند شد. مسئله انتخاب کارگزار به اقتصاد باشگاه مربوط است.

مهدوی درباره عدم رضایت کادرفنی پرسپولیس از جذب مهاجمان موردنظرش، عنوان کرد: این موضوع باعث تاسف من است. باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتور که محبوب و پرهوادار هستند امکان میزبانی ندارند. امیدوارم مدیران فوتبال کشور به این موضوع ورود کنند که حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پایمال نشود.

وی در پایان گفت: اینکه سرمربی تیم نتوانسته مهاجمان مدنظرش را جذب کند باعث تاسف است. نباید این اتفاق برای پرسپولیس می‌افتاد؛ بعضی عزیزان در باشگاه می‌توانستند از این موضوع جلوگیری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *