سردار حاجی زاده: رژیم صهیونیستی باید در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد

22:03 - 30 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشار به شکست اسرائیل در برابر مقاومت مردم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی باید در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد.
سردار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، در مصاحبه با شبکه خبری المسیره با تاکید بر لزوم اخراج آمریکا از منطقه گفت: پس از به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی، این عهد را بستیم که آمریکا را از منطقه اخراج کنیم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: اخراج آمریکا از منطقه حتمی است و موضوعی گریزناپذیر به بحساب می‌آید.

وی در ادامه به اظهارات و تهدیدات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این سخنان، گزافه گویی‌هایی است که از شکست سخت این رژیم غاصب در محاصره نوار غزه به آن تحمیل شده است.

سردار سرتیپ امیر علی حاجی زاده ادامه داد: رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که از لوله‌های فاضلاب ساخته شده است، شکست خورد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی باید در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی بگردد.

وی تاکید کرد: اسرائیل بسیار شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین، پرت و پلایی بیش نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *