احتمال تغییر کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان/ پایان روزهای خوش خوشقدم؟

0:01 - 30 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۷۲۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
احتمال دارد کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان دستخوش تغییراتی شود.

- پس از پایان بازی‌های المپیک توکیو و نتایج غیرقابل قبول کاراته‌کا‌های بانوی کشورمان هجمه زیادی از سوی خیل عظیمی از کارشناسان این رشته در بخش بانوان به کادرفنی این تیم وارد شد که البته بسیاری از این صحبت‌ها فنی و درست بود.

سمانه خوشقدم سرمربی تیم بانوان کاراته تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در المپیک انجام داد، اما به معنای واقعی کلمه ناکام بود و کارت‌های اشتباهی که برای شاگردانش می‌کشید، آتش خشم دوستداران این رشته را بیشتر کرد تا انتقادات از این مربی به اوج برسد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با میزان در خصوص احتمال تغییر کادرفنی تیم بانوان گفت: هنوز هیچ چیز صد درصد نیست، اما احتمال تغییر وجود دارد و بزودی در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: نام‌های زیادی در صفحات مجازی برای جانشینی خوشقدم منتشر می‌شود، اما تاکید می‌کنم هنوز هیچ تصمیمی نهایی نشده، اما اگر بخواهم رو راست باشم احتمال تغییر کادرفنی بانوان وجود دارد و فکر می‌کنم در همین یکی دو هفته پیش رو همه چیز مشخص شود.

به گزارش میزان، خوشقدم از جمله مربیان زحمتکش و با رزومه کاراته است، اما عملکرد ضعیف او و شاگردانش در میدان بزرگ المپیک سبب شد تا تقریبا اکثر کارشناسان این مربی را عامل اصلی ناکامی در توکیو بدانند و از این رو شاید پایان روز‌های خوش خوشقدم در تیم ملی بزودی فرا برسد.

بیشتر بخوانید:

موسوی: با یک تماس تلفنی برکنار شدم/ توان فنی خوشقدم همین است/ رفاقت سمانه با عباسعلی در انتخاب سرمربی تاثیرگذار بود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *