فرماندار قم: تاکنون مشکل عمده‌ای جهت تامین آب نداشتیم

14:41 - 18 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۰۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرماندار قم با اشاره به اینکه سطح بارش نزولات جوی امسال نسبت به سال‌های گذشته غافلگیر کننده‌ بود و کاهش چشمگیری داشته است، گفت: بخاطر کم بارشی سال آبی کنونی، تامین آب شرب و کشاورزی شهروندان با مخاطراتی روبرو شد اما تا به امروز امور مدیریت شده و مشکل عمده‌ای در جهت تامین آب به وجود نیامده است.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت تامین آب در شهر قم گفت: سطح بارش نزولات جوی امسال نسبت به سال‌های گذشته غافلگیر کننده‌ بود و کاهش چشمگیری داشته است. 

وی افزود: بخاطر کم بارشی سال آبی کنونی، تامین آب شرب و کشاورزی شهروندان با مخاطراتی روبرو شد اما تا به امروز امور مدیریت شده و مشکل عمده‌ای در جهت تامین آب به وجود نیامده است.

فرماندار قم تاکید کرد: روستاهای سراجه، دولت آباد و حاجی آباد لک مشکل کم آبی داشتند که با اقدامات مشترک بخشداری، بسیج سازندگی و اداره آب و فاضلاب و خیرین مشکل این روستاها حل شد. 

حیدری خطاب به شهروندان قم گفت: با توجه به کم بارشی امسال و روند خشکسالی‌های چند سال اخیر شهروندان باید مصرف آب خود را بیشتر مدیریت کنند و تاحدی که امکان دارد در مصرف آب صرفه جویی کنند. 

وی بیان کرد:  در قالب توصیه نامه‌هایی سازمان‌ها و ادارات شهرستان قم نیز برای کاهش مصرف آب تشویق شده‌اند تا هرچه بیشتر به مدیریت مصرف آب کمک کنیم. 

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *