اسرائیل به بمب اتم نیاز دارد!

14:35 - 17 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۷۳۴
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان-نامزد تندرو جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا در اظهاراتی متناقض توافق هسته‌ای با کشورمان را فاجعه‌ای بزرگ خواند و مدعی شد، رژیم صهیونیستی مجبور است، برای دفاع از خود سلاح هسته‌ای داشته باشد.
اسرائیل به بمب اتم نیاز داردبه گزارش گروه سیاسی میزان، «دونالد ترامپ» میلیاردر و غول املاک و مستغلات آمریکا که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا شده و در نظرسنجی‌ها در مقایسه با دیگر رقبای جمهوری‌خواه و حتی دموکرات خود جلوتر است در مصاحبه با «دیلی‌کالر»  تأکید کرد که آمریکا در آشفتگی است و ادامه داد: «جهان از ما متنفر است و در عین حال از ما به نفع خود بهره می‌گیرد. چین پول ما را می‌گیرد، اما به ما احترام نمی‌گذارد...منظورم این است که تمام جهان از آمریکا نفع می‌برند و ما هیچ نفعی نمی‌بریم. ما مثل پلیس جهان هستیم، اما خیلی خوب نقش پلیس را ایفا نمی‌کنیم و به هیچ چیز نمی‌رسیم.»

ترامپ درباره سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی اینگونه گفت: «فکر می‌کنم آنها چاره دیگری ندارند. فکر می‌کنم آن‌ها واقعا چاره‌ دیگری ندارند. فکر می‌کنم که آن‌ها این سلاح‌ها را دارند و چاره دیگری ندارند. آنها باید از خودشان محافظت کنند.»




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *