چمنیان: هر چه حاشیه‌ات بیشتر باشد زودتر به کارت رسیدگی می‌شود!/ حرف‌های کریمی توهین به فرهنگ ایران بود

8:45 - 09 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: به قدری حواشی و بی اخلاقی‌ها در فوتبال زیاد شده که هر چه حواشی، سر و صدا و رفتار‌های دور از شأن بیشتر باشد، بیشتر دیده می‌شوی و زودتر به کارت رسیدگی می‌شود!

- عباس چمنیان در میانه‌های فصل جاری لیگ‌برتر دستیار مسعود شجاعی در تراکتور بود. وی پس از جدایی از تراکتور نیمی از مطالبات خود را بخشید، اما تراکتور نیم دیگر را به وی پرداخت نکرد و او مجبور به شکایت از این باشگاه شد.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند طی شده در این پرونده گفت: فعلاً رأسی صادر نشده و پیگیر صدور آن هستیم. به قدری حواشی و بی اخلاقی‌ها در فوتبال زیاد شده که اولویت شکایت من کمتر جلوه می‌کند. ظاهراً هر چه حواشی، سر و صدا و رفتار‌های دور از شأن بیشتر باشد بیشتر دیده می‌شوی و زودتر به کارت رسیدگی می‌شود!

وی افزود: به جایی رسیده‌ایم که یک سرمربی لیگ‌برتری در نشست خبری از اوضاع مزاج و بیرون روی خود صحبت می‌کند و این گفتار صرفاً توهین به تیم‌ حریف و خبرنگاران نیست، بلکه توهین به فرهنگ و شعور یک ملت است. با محرومیت‌های ناچیزی که تعیین می‌شود، این افراد به جای اینکه تنبیه شوند تشویق می‌شوند، زیرا تا مدتی تیتر یک رسانه‌ها هستند. نهایتا یک جلسه محروم شوند و یا باید مبلغی را پرداخت کنند، اما با خودشان می‌گویند همه جا حرف از من است! وقتی بازیکن و مربی پول حرفه‌ای می‌گیرد باید هم رفتار حرفه‌ای داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *