رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: چوب خط اشتباهات ذوب‌آهن پُر شده/ فعلاً به پیشنهادات فکر نمی‌کنم

14:31 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۴۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: چوب خط تیم ما برای اشتباه کردن پر شده است و هیچ بازیکنی دوست ندارد در این هفته‌ها مرتکب اشتباه شود.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم. کادرفنی به خوبی نفت را آنالیز کرده بودند و و ما به کمک شناخت دقیقی که داشتیم، توانستیم این تیم را غافلگیر کنیم. در طول بازی پرسینگ شدیدی روی بازیکنان حریف به اجرا درآوردیم، اما نفتی‌ها هم به خوبی بازی می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تفاوت نیمه اول و دوم بازی برای ذوب‌آهن محسوس بود، عنوان کرد: با توجه به دوندگی بالا در نیمه اول و گرمای هوای مسجدسلیمان، طبیعی بود که نیمه دوم از نظر بدنی بیشتر تحت فشار باشیم. تیم ما در تمام در هفته‌های اخیر بازی‌های پرفشاری داشته و با میزان دوندگی بالا در زمین حاضر شده. بازی‌های که برای ما حکم فینال داشته و توان بدنی زیادی صرف کردیم. نفت هم از همان ابتدا با انگیزه کار می‌کرد، اما در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص واکنش شهاب گردان نسبت به داوری بازی ذوب‌آهن و سایپا گفت: گردان یکی از بازیکنان با سابقه، لیگ‌برتر است. آنهایی که با او در این سال‌ها کار کرده‌اند، او را به خوش اخلاقی می‌شناسند. البته وی بابت رفتارش در بازی سایپا عذرخواهی رسمی کرد. در بررسی این موضوع شرایط آن بازی را هم در نظر بگیرید، تیم ما به خاطر شرایطش تحت فشار است و بازی سایپا برای ما ۶ امتیازی محسوب می‎شد. او بعد از اخراجش نمی‌خواست عامل امتیاز از دست دادن یا باخت تیم نام بگیرد. به اصطلاح چوب خط تیم ما برای اشتباه کردن پر شده است، نه تنها گردان، هیچ بازیکنی دوست ندارد در این هفته‌ها مرتکب اشتباه شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که بعضی تیم‌ها شروع به اعطای پیشنهاد غیررسمی به بازیکنان کرده‌اند، گفت:  در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌های ذوب‌آهن است و به پشنهادات فکر نمی‌کنم. بعد از پایان لیگ درباره این موضوع و تیم فصل بعدم تصمیم‌گیری می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *