مهدوی: پرسپولیس با برد اقتصادی به صدر رسید/ گل‌محمدی برای مهاجمان فرمول خاص خودش را دارد

15:12 - 09 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی با فرمول خاص خودش و مطابق با شرایط مسابقه (بازی در چمن مصنوعی) به عبدی جوان ۳۰ دقیقه فرصت داد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. ۳ امتیاز اقتصادی را به دست آوردند و با توجه به اینکه سپاهان عقب افتاد شانس سرخ‌پوشان برای تکرار قهرمانی افزایش یافت. منتهی پرسپولیس در چند هفته آینده باید مقتدرانه عمل کند و مواظب باشند که به خاطر مصدومیت یا محرومیت با مشکل مواجه نشوند.

وی درباره عملکرد مس رفسنجان تصریح کرد: به مس و لیگ کشورمان تبریک می‌گویم. مس رفسنجان با اینکه سال اولی است که به لیگ برتر آمده است برای تثبیت جایگاهش با اقتدار تلاش کرد. شاگردان ربیعی موقعیت‌های خوبی مقابل پرسپولیس به وجود آوردند. پرسپولیسی که برای قهرمانی در لیگ می‌جنگند و سال قبل هم قهرمان شده است. این موضوع نشان دهند درایت کادرفنی و زحمات بازیکنان مس است، مطمئنم سال بعد این تیم خیلی بهتر از این ظاهر می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ۲ هفته آتی مقابل گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان کار سختی را پیش رو دارد. قطعا مربیان جوان و با تجربه این دو تیم فضای کمی در اختیار سرخ‌پوشان قرار می‌دهند و کار را برای شاگردان گل‌محمدی سخت خواهند کرد. به ویژه که گل‌گهر مقابل استقلال زخم خورده است و این بازی با تمام وجودش در زمین حاضر می‌شود.

مهدوی درباره گلزنی مهدی عبدی عنوان کرد: امیدوارم مهدی عبدی همینطور از پله‌های ترقی بالا برود و گل مهمی مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند. اما همه این مواردی را که ما می‌بینیم ظاهر کار است اینکه در تمرینات چه اتفاقی رخ می‌دهد و سرمربی با چه تاکتیک و رویکری ترکیبش را انتخاب می‌کند مسئله دیگری است. مگر عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند بازیکنان بدی هستند؟ گل محمدی با فرمول خاص خودش و مطابق با شرایط مسابقه  به عبدی جوان ۳۰ دقیقه فرصت داد.

وی درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در دربی جام حذفی گفت: پرسپولیس با رقیب دیرینه کری خوانی دارد. اینطور نیست بگویم شرایط فلان تیم از نظر جدول یا مالی بهتر است حتماً نتیجه خوب می‌گیرد برعکس این موضوع هم ممکن است؛ بنابراین پیش‌بینی درباره این بازی ممکن نیست.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون تقابل پرسپولیس با ۵ استقلالی در ۶ هفته پایانی عنوان کرد: به نظرم این موضوع خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد، چون کادرفنی پرسپولیس به شرایط اشراف دارد و بازی به بازی پیش می‌روند. نتیجه عملکرد گل‌محمدی خیلی خوب بوده و مطمئنم بهترین نتایج ممکن را کسب می‌کنند. امیدوارم در پایان سال جام قهرمانی را دوباره بالای سر ببریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *