حضور معنادار مردم پای صندوق‌های رأی؛ زیر بمباران رسانه‌ای دشمن

15:30 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۹۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی سپاه گفت: برغم پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای نظام سلطه با هدف مایوس‌سازی ملت ایران از حضور در پای صندوق در انتخابات اخیر، اما با سربلندی و افتخار و حضور تکلیف‌مدارانه و معنادارآنان پای صندوق‌های رای، تمامی این توطئه‌ها ناکام ماند.
-  بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد ، با تاکید بر اینکه امروز دشمن از فشار اقتصادی و تحریم ایران ناامید شده است، گفت: دشمنان ملت ایران بر این باور بودند که اگر پس از سه سال نتوانند نظام جمهوری اسلامی را براندازند، دیگر نباید این نقشه را ادامه دهند و باید راه دیگری برای دشمنی با ایران انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه با پایداری ملت ایران توطئه‌های دشمن خنثی شد و اآنان سرخورده و ناامید شدند، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال دشمنی دشمنان نظام و انقلاب، تجربه ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده است تا به فضل الهی با مرور آن‌ها بتوانیم بر ترفند‌ها و نقشه‌های آینده دشمنان نیز پیروز شویم.

شریف با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، علت محبوبیت سردار دل‌ها را جانفشانی برای اعتلا و سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و با بیان اینکه مناسبت‌های تاریخی فرصت‌های طلایی است تا با ترسیم چهره دشمن نسل جوان را نسبت به سناریو‌ها و نقشه‌های آنان آگاه کرد، افزود: ما می‌بایست تصویر دقیقی از شرایط بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و سناریو‌ها و توطئه‌های دشمنان طی این ۴ دهه را ترسیم وآن را به نسل جوان ارائه دهیم تا تصویرسازی غیرواقعی و وارونه دشمن در فضای مجازی را خنثی کنیم.

سخنگوی سپاه بر ضرورت تبیین چهره منفور و جنایت‌های منافقین در طول ۴۰ سال گذشته تأکید کرد و گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم و مسوولان کشور را برای قدرت‌طلبی، شهرت‌طلبی، خوش‌خدمتی برای بیگانگان و دست‌یابی به قدرت نامشروع ترور کردند و همکار صدام جنایتکار شدند و در هر مقطعی در دشمنی با کشور عرض‌اندام کردند و امروز نیز در حوزه فضای مجازی فعال شده‌اند. اما با وجود همه دشمنی ها، ملت ایران به خوبی ماهیت آن‌ها را می‌شناسند.

مسوول روابط عمومی کل سپاه بمباران رسانه‌ای را از تهدیدات هدفمند دشمن علیه نسل جوان برشمرد و افزود: با توجه به گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نزدیک به ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی حضور نداشتند که باید از فرصت‌های موجود برای تشریح واقعیت چهره پلید و ننگین منافقین برای نسل جوان استفاده کرد و بیان کرد که رفتار منافقین در دهه ۶۰ همانند و حتی بدتر از داعش بود.

شریف ارتقای سواد رسانه‌ای را راهکار مقابله با بمباران رسانه‌ای دشمن اعلام کرد و گفت: برغم پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای نظام سلطه با هدف مایوس سازی ملت ایران از حضور در پای صندوق در انتخابات اخیر، اما با سربلندی و افتخار و به برکت درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت، هوشیاری ومقاومت جانانه ملت و حضور تکلیف مدارانه آنان پای صندوق رای، تمامی این توطئه‌ها را ناکام گذاشت.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه آمریکا به تمام معنا در منطقه شکست خورده است، افزود: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسئولان خدوم و ملت که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.

شریف اضافه کرد: امروز دشمن در بدترین شرایط قرار دارد و باید این مقطع طلایی را قدر دانیم و به ملت فهیم و ولایتمدار خدمت جانانه ارائه دهیم تا وظیفه خود را در قبال این ملت مقاوم ادا کرده باشیم چرا که همه چیز برای یک جهش موفق مهیا است.

وی افزود: هر چند بهانه‌های دشمن تمامی ندارد، اما ملت ما فریب آن را نمی‌خورد و شکوه و عظمت حضور خود را بار‌ها نشان داده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به تولید واکسن داخلی به دست توانمند پژوهشگران ایرانی، افزود: صحنه تزریق واکسن به رهبر معظم انقلاب جلوی دوربین‌ها، فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را رقم زد.

شریف با بیان اینکه باید تلاش کنیم دولت و رئیس جمهور منتخب را برای رضا خداوند و برای پیشرفت کشور و ارتقای شإن و منزلت ملت به مدد ظرفیت‌های بی‌شمار کشور. اظهار داشتد: همان‌طور که نقشه‌های دشمن در حوزه نظامی ناکام شده است، امروز فصل توانمندی دشمن در حوزه رسانه‌ای در ناامیدسازی مردم نیز به طور تقریبی در حال پایان است و افکار عمومی به ویژه جوانان، جریان‌سازی خبری آن‌ها را نمی‌پذیرند، اما تحقق کامل این مهم منوط به بر تن داشتن مداوم لباس جهاد و ایستادگی و مقاومت تا دستیابی به نتیجه مطلوب است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *