مهدوی: صحبت‌ درباره پرسپولیسی بودن وزیر ورزش خسته‌کننده شده/ مثل کریم باقری در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود

10:59 - 03 تير 1400
کد خبر: ۷۳۴۷۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حواشی بعد از بازی این تیم و تراکتور واکنش نشان داد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران که با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور به دست آمد، اظهار داشت: بازی مخصوصاً در نیمه اول از نظر فنی چیزی نداشت و حوصله همه سر رفته بود، اما در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد و پرسپولیس هم توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و به قهرمانی برسد. این قهرمانی را از طرف خودم به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در واکنش به مصاحبه رسول خطیبی بعد از بازی با پرسپولیس که قهرمانی این تیم را به وزیر ورزش و مسائل حاشیه‌ای ربط داده بود عنوان کرد: واقعاً مخالف این صحبت هستم. البته طرف صحبتم خطیبی نیست بلکه مخالف این هستم که بخواهیم موفقیت‌های یک تیم را به مسائل بیرون از مستطیل سبز ربط بدهیم. واقعاً دیگر خسته کننده شده که بعد از هر موفقیت پرسپولیس حرف از وزیر ورزش یا چنین مسائلی بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظر من مربیان دیگر به جای اینکه بخواهند حرف‌های تکراری بزنند، بروند و خودشان و تیمشان را قوی کنند. یعنی الان در تمام دنیا وزیر‌های ورزش در موفقیت‌های تیم‌ها نقش دارند؟ یا پرسپولیسی که در این سال‌ها بیش از ده جام قهرمانی گرفته همه این جام‌ها به خاطر وزیر ورزش بوده و مسائل خارج از مستطیل سبز؟ این‌ها حرف‌های غیر منطقی و غیرحرفه‌ای است.

مهدوی خاطرنشان کرد: دیدگاه من این است که یک مربی باید آنقدر خودش و تیمش قوی باشند که اگر داور یکی، دو اشتباه هم انجام داد باز تیم او برنده از زمین خارج شود. ما نباید مدام به خودمان و اطرافیانمان انرژی منفی وارد کنیم، نمی‌شود که یک تیم مدام قهرمان شود و ما بگوییم که همه این قهرمانی‌ها به خاطر فلان وزیر یا فلان مسئول است.

وی در واکنش به حرکت جالب کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس که کمک کرد تا سیامک نعمتی با دست مصدوم جام قهرمانی را بالا ببرد گفت: من در مورد باقری فقط یک چیزی می‌گویم، دیگر مثل او در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. باقری در عرصه بازیگری، مربیگری، انسانیت و عرصه‌های اجتماعی یک الگوی به تمام معنا است.



علی
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
پرسپولیس در این سالها اراده کرد از هر کجا بازیکن درجه یک گرفت ودر تمام پست‌ها بازیکن خوب دارد. استقلال تا تونست از دست مدیران انتخابی ضربه خورد و ضعیف شد. مربیان موفق مثل شفر و استرا را پر دادند تا بدهی سنگینی برای استقلال باشد.
علی
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
پرسپولیس در این سالها اراده کرد از هر کجا بازیکن درجه یک گرفت ودر تمام پست‌ها بازیکن خوب دارد. استقلال تا تونست از دست مدیران انتخابی ضربه خورد و ضعیف شد. مربیان موفق مثل شفر و استرا را پر دادند تا بدهی سنگینی برای استقلال باشد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *