ابتکار: رئیس جمهور باید برای هدایت سکان کشور به سمت امید و پیشرفت، با همه جناح‌ها کار کند

11:27 - 28 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۸۸۹
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور موفق رئیس جمهوری است که از بین مردم به سلیقه خاصی نگاه نکند. کسی که رئیس جمهور می‌شود باید سعه صدر داشته باشد و با همه کار کند تا بتواند سکان کشور را به سمت امید و پیشرفت هدایت کند.

- معصومه ابتکار، پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران به بیان اظهاراتی پرداخت که به بخش‌هایی از آن اشاره می‌شود.

وی گفت: اولین توصیه من به رئیس جمهور آینده این است که رئیس جمهور همه مردم ایران باشد و وارد دسته بندی‌ها و جناح بازی‌ها نشود.

وی اظهار کرد: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس جمهور آن‌هایی که رای ندادند، نیز هست و نباید خود را وارد دسته بندی‌ها و نظام بندی‌ها کند.

ابتکار در بخشی از اظهاراتش عنوان کرد: مسئله بعد، موضوع عمل به وعده‌هاست. زمان انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداتوری و مراحل تبلیغات وعده‌های زیادی می‌دهند و بعد گفته می‌شود که کمبود‌ها و کاستی‌ها است.

وی بیان داشت: دولت یازدهم و دوازدهم توانست به سمتی حرکت کند که در سال پایانی خود با وجود تحریم و جنگ اقتصادی و کرونا، ۲۶ دهم درصد رشد اقتصادی را به ثبت برساند و این خیلی اتفاق بزرگی است.

معاون امور زنان رئیس جمهور در ادامه گفت: رئیس جمهور موفق رئیس جمهوری است که از بین مردم به سلیقه خاصی نگاه نکند. کسی که رئیس جمهور می‌شود باید سعه صدر داشته باشد و با همه کار کند تا بتواند سکان کشور را به سمت امید و پیشرفت هدایت کند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *