فرمانده نیروی هوایی ارتش: تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردیم

9:18 - 25 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۰۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی گفت: تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردیم، بخشی از بیمارستان بعثت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و از طرفی بخش‌هایی جدید در این بیمارستان ایجاد شد.
- امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیر‌زاده» صبح امروز (سه‌شنبه)، در آیین افتتاح مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر «تابش» گفت: مرکز دندانپزشکی تابش هفت هزار و ۶۰۰ متر مساحت دارد و در شرق تهران واقع شده است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مرکز یکی از بزرگترین مراکز دندان‌پزشکی نیروی هوایی است، افزود: این مجموعه چهار هزار و ۲۰۰ متر زیربنا دارد و در سه طبقه ساخته شده است.
 
وی اضافه کرد: این مرکز تخصصی به نام دکتر تابش نام‌گذاری شده است؛ ایشان دارای رکورد‌ها و افتخارات فراوانی هستند که آن جمله می‌توان به انجام همزمان دو عمل جراحی، انجام جراحی در حین بمباران و همچنین ۱۸ هزار عمل جراحی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.
 
امیر نصیرزاده ادامه داد: دکتر تابش با وجود دعوت‌نامه‌های متعدد از سوی کشور‌های مختلف، در ایران ماند و خدمت به کشور و هموطنان خود را بر مزایا و رفاه بیشتر ترجیح داد.
 
وی سپس با اشاره به خدمات نیروی هوایی ارتش پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، عنوان کرد: بیمارستان بعثت نیروی هوایی به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی خدمات پزشکی و درمانی ارائه کرده است و همچنان در حال ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: کرونا تبعات بسیاری داشته است، اما ما از این شرایط هم استفاده کردیم و در بیمارستان بعثت یکی از بهترین بخش‌ها را ساختیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *