مهدوی: اوضاع مالی پرسپولیس تأسف‌آور است/ بازیکن باکیفیت خارجی باعث پویایی لیگ می‌شود

14:38 - 01 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوضاع مالی پرسپولیس تاسف‌آور است. تیمی که در کورس قهرمانی است با مشکل مالی روبه‌رو است.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های اخیر حرف اول ایران را زده و در آسیا هم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است؛ اما در روز‌های اخیر شاهد اتفاقات بد برای سرخ‌پوشان هستیم. البته مطمئنم کادرفنی پرسپولیس جلوی بروز اتفاقات بدتر را می‌گیرد و مانند چند وقت اخیر مدیریت‌شان را نشان خواهند داد. گل‌محمدی، مطهری، باقری و پیروانی به خوبی حواشی پرسپولیس را مدیریت می‌کنند و این روند باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: اوضاع مالی پرسپولیس تاسف‌آور است. تیمی که در کورس قهرمانی است با مشکل مالی روبه‌رو است. بازیکنان تیم تنها ۲۰ یا ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند. در مسیر تمدید قرارداد بعضی بازیکنان هم چالش وجود دارد، این برای پرسپولیس پسندیده نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی سرخ‌پوشان در ماه‌های اخیر تصریح کرد: به قطاری که در حال حرکت است، سنگ پرتاب می‌کنند. متاسفانه شاهدیم که بعد از بازی سپاهان و استقلال به پرسپولیس هجمه وارد کرده‌اند. ضمن احترامی که برای تمام تیم‌های لیگ‌برتری، قائل هستم؛ اما معتقدم بازی در دربی و بعضی تیم‌های بزرگ مانند سپاهان در لیگ‌برتر شرایط خاص خودش را دارد. به واسطه فشار زیادِ این بازی‌ها، بازیکنان جوان و کم‌تجربه شاید صحبت یا واکنشی نشان بدهند. این اتفاقات در بازی‌های بزرگ پیش می‌آید.

مهدوی پیرامون شانس پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیستم، عنوان کرد: با توجه به جدول، شانس اصلی میان پرسپولیس و سپاهان است؛ با این همه استقلال هم می‌تواند نیم‌نگاهی به اتفاقات برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد. لیگ امسال و جابه‌جایی تیم‌ها بر حسب تفاضل گل، نوید پویایی لیگ را می‌دهد.

وی در خصوص لغو قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی، گفت: وقتی لیگی عنوان حرفه‌ای را یدک می‌کشد، پسندیده نیست که قوانین غیرحرفه‌ای برای آن وضع شود. منکر این نیستم بعضی بازیکنان داخلی در این مدت سیرصعودی طی کردند، اما فوتبال پدیده وابسته به جهان است. بازیکنی مانند لوسیانو پریرا ۹ سال در لیگ ایران بازی می‌کند و کاپیتان فولادخوزستان است. وقتی چنین بازیکنی در کنار بازیکنان جوان ایرانی قرار بگیرد، اولاً به تیمش کمک می‌کند، دوماً زمان استراحتش، تمرین و رفتار حرفه‌ای وی مورد توجه بازیکنان جوان قرار می‌گیرد؛ بنابراین مقصود ما از بکارگیری بازیکن خارجی، بازیکن باکیفیتی است که باعث رشد تیم لیگ‌برتری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *