مواضع یکسان روسای جمهور مختلف آمریکا در قبال ایران

10:57 - 20 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۰۶۷
دسته بندی: سیاست
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست‌های بایدن در مواجهه با ایران هیچ فرقی با ترامپ ندارد، گفت: با شناخت هیئت حاکمه آمریکا واضح و مبرهن است که بایدن نیز در مواجهه با ایران هیچ فرقی با ترامپ ندارد و مواضع‌شان نسبت به ایران یکسان است و تنها روش‌ برخوردشان متفاوت است.
حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتخابات احیر آمریکا و تاثیر این انتخابات در سیاست داخلی و خارجی کشورمان اظهار داشت: برگزاری انتخابات در آمریکا فارغ از نتیجه‌ای که داشت و منجر به انتخاب آقای بایدن از حزب دموکرات در این کشور شد، صرفاً یک موضوع داخلی است.

وی ادامه داد: ممکن است بخش بسیار کوچکی از جامعه  که گرایش به غرب‌ دارند، تصور ‌کنند احزاب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در قبال ایران رفتار متفاوتی دارند، به‌همین خاطر تفکرشان این است که برخورد فرد منتخب دموکرات با ایران ملایم‌تر باشد که سخت در اشتباه هستند.
 

 

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: انتخابات اخیر آمریکا تنها تاثیرات روانی زودگذر در ایران داشت که با شناخت هیئت حاکمه آمریکا واضح و مبرهن است که بایدن نیز در مواجهه با ایران هیچ فرقی با ترامپ ندارد و مواضع‌شان نسبت به ایران یکسان است و تنها روش‌ برخوردشان متفاوت است.


ترقی با بیان اینکه انتخابات در آمریکا تنها تاثیرات روانی ناچیزی در کشور ایجاد کرد، گفت: از یاد نبریم که امروز آقای بایدن در آمریکا روی کار آمده که در گذشته معاون اوباما بوده است، همان رئیس جمهوری که در زمانش سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران اعمال شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *