سردار شکارچی: دشمن جرئت نگاه چپ به ایران را ندارد

16:37 - 14 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۴۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار دفاعی ایران اسلامی گفت: دشمن بخاطر این اقتدار، جرئت نگاه چپ به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
- سردار ابوالفضل شکارچی در دوازدهمین جلسه شورای راهبردی فضای مجازی، گفت: فضای مجازی میدان نبرد تمام عیار با دشمن در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تصریح کرد:شناخت تهدید‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و سخت‌تر از حوزه جنگ است.

وی افزود: سهم اطلاعات در عملیات والفجر ۸ بسیار بالا و اوج اشراف اطلاعاتی را در این عملیات را دیدیم، کمترین هزینه را در این عملیات در قیاس با دشمن داشتیم.

شکارچی تأکید کرد: دشمن در فضای مجازی از اصل غافلگیری استفاده می‌کند و در نهایت مدیریت افکار عمومی را در دست می‌گیرد و جای مسئولان هدایت می‌کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: افکار عمومی را باید در فضای مجازی از چنگ دشمن خارج کنیم و اعتماد مردم به نظام را افزایش دهیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمن بخاطر اقتدار دفاعی ما جرئت نگاه چپ به نظام جمهوری اسلامی ایران را  ندارد.

وی اظهار داشت: کمیته محتوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شده است و در حوزه تولید محتوا تلاش داریم هم افزایی وهماهنگی در پوشش خلاء‌های موجود داشته باشیم.

دوازدهمین جلسه شورای راهبردی فضای مجازی نیرو‌های مسلح دوازدهمین جلسه شورای راهبردی فضای مجازی نیرو‌های مسلح روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.


در این مراسم از ۴۰اینفوگرافیک و موشن گرافی‌ هشت سال دفاع مقدس  طراحی شده توسط مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با حضور سردار شکارچی رونمایی شد.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *