سودای کارشناس شبکه‌های ضد ایرانی برای رسیدن به نیمکت آبی

14:25 - 13 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۹۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یکی از کارشناسان شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور به دنبال مطرح کردن نام خود در سودای رسیدن به نیمکت تیم فوتبال استقلال است.

- شرایط استقلال آنقدر بغرنج و بحرانی شده است که هر روز از گوشه و کناری یک نام جدید برای نیمکت این تیم مطرح و شنیده می‌شود. آش آنقدر شور شده که یکی از کارشناسان شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی خارجی با مطرح کردن نام خود، در سودای رسیدن به نیمکت تیم فوتبال استقلال است.

متأسفانه با توجه به نبود یک مدیر قوی و کاربلد، هر روز حاشیه جدیدی گریبان‌گیر آبی‌پوشان پایتخت می‌شود، به گونه‌ای که طی روزهای اخیر شایعات متعددی در خصوص نیمکت استقلال مطرح شده است.

گفته می‌شود، یکی از افرادی که با کمک دوستان داخلی‌اش در سودای رسیدن به نیمکت گرانبهای استقلال است فردی نه چندان خوشنام در جامعه ورزش است که طی سال‌های اخیر همکاری نزدیکی با رسانه‌های فارسی زبان ضد ایرانی از جمله اینترنشنال، بی بی سی، صدای آمریکا و... داشته است.

حالا این فرد با حمایت برخی از دوستان رسانه‌ای داخلی‌اش به دنبال صید ماهی از این آب گل آلود است تا از این نمدِ ناکارآمدی مدیران ورزش، برای خود کلاهی بسازد و صاحب تیم شود.

وی که چند صباحی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز فعالیت می‌کرد، نتوانست انتطارات مدیریت آن باشگاه را هم برآورده کند تا خیلی زود از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شود.

بنظر می‌رسد مسئولان ورزش کشور باید حساسیت بیشتری در انتخاب گزینه‌های نیکمت تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس که سرمایه ملی هستند، داشته باشد تا چنین افرادی با مطرح کردن نام خود به دنبال رزومه سازی برای خود نباشند.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *