رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیرانوند: جوانانی داریم که ما را به آینده امیدوار می‌کنند/ با تمام ملی‌پوشان در ارتباط هستیم

9:44 - 17 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۳۷۱۰
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با تمامی ملی‌پوشان وزنه‌برداری در ارتباط هستیم تا شرایط آنها را رصد کنیم.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص رکوردگیری دوباره از ملی‌پوشان وزنه‌برداری، اظهار داشت: با مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های جهانی و قاره‌ای در مورد برگزاری اردوها و همچنین رکوردگیری تیم ملی، تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این شرایط با تمام ملی‌پوشان در ارتباط هستیم، زیرا وظیفه من ایجاب می‌کند تا حال آنها را بپرسم. هر چند که مربیان تیم ملی بیشتر با آنها در ارتباط هستند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شرایط مالی این فدراسیون گفت: مبلغی به صورت ماهیانه به ما داده می‌شود تا حقوق کارمندان و امور فدراسیون را پیگیری کنیم. بابت پرداختی اول بودجه از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم واریز بعدی نیز به زودی انجام شود تا فدراسیون‌ها در این شرایط، بهتر برنامه‌های خودشان را پیگیری کنند.

بیرانوند درباره آمادگی بدنی ورزشکاران تصریح کرد: با بیشتر ورزشکاران در ارتباط هستیم و خداراشکر شرایط تمرینی آنها مطلوب است. البته جوانان خوبی در این رشته داریم که می‌توانند آینده وزنه‌برداری را تأمین و ما را امیدوار کنند.

وی در پایان در مورد کاندیداتوری باقری برای حضور در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: باقری در این سال‌هایی که در فدراسیون وزنه‌برداری حضور دارد زحمات زیادی برای این رشته المپیکی کشیده است. به طوری که در بحث تهیه مکمل‌های ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و پیگیری مسائل پزشکی ورزشکاران، حمایت‌های خوبی را از وزنه‌برداران انجام داده است. امیدوارم از این پس هم هرجا می‌رود موفق باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *