پيام تبريك دریادار خانزادی به مناسبت «روز معلم»

14:54 - 11 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۰۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم، پیامی صادر کرد.
پيام تبريك دریادار خانزادی به مناسبت «روز معلم» - بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش ، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم، پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انسان‌های برجسته‌ای که پیشرفت‌های جامعه‌ی بشری را به سوی کمال و تعالی رقم زده‌اند پرورش‌یافته دامان معلمانی هستند که الفبای دانش معرفت، عشق، تلاش، ایمان، اعتماد به نفس و باور‌های عمیق معنوی را در ذهن آن‌ها نهادینه کرده‌اند.

واژه معلم تصویرگر اُسوه‌های خستگی‌ناپذیر، ایثارگر، مهربان، قابل اعتماد، دانشمند و فرهیخته‌ای است که مفهوم آن، پیامبران خدا را نیز در بر می‌گیرد و جایگاه آن‌ها را تا جایی می‌رساند که امیر مومنان علی (ع) در وصف آن‌ها می‌فرماید: "کسی که حرفی را به من آموخته باشد تا ابد مرا خدمتگزار خویش گردانیده است. "

وظیفه خود می‌دانم ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز معلم از همه معلمان، اساتید و مربیان این مرز و بوم به ویژه عزیزانی که در مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی مشغول به ایفای این وظیفه خداپسندانه می‌باشند سپاسگزاری نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکترحسین خانزادی
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *