ارسال لایحه دوفوریتی اخذ مجوز ورود خودرو‌ها به محدوده طرح ترافیک بدون پرداخت عوارض

13:18 - 31 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۹۱۴
رییس شورای شهر تهران از شهردار درخواست کرد که یک لایحه دو فوریتی به منظور اخذ مجوز برای ورود بدون عوارض خودرو‌ها به محدود طرح ترافیک به شورای شهر ارسال کند.

به گزارش گروه جامعه ، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در پایان دویست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسات قبلی شورای شهر تهران بیشتر موضوعات به بحث‌های پیرامون کرونا منعطف می‌شد، گفت: امروز از ٩ دستور جلسه‌ای که در دستور کار شورای شهر تهران بود، هشت دستور به بحث گذاشته شد. همچنین حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران گزارشی درباره وضعیت مالی شهرداری تهران در ١١ ماه سال گذشته ارائه کرد.

او ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه چند طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار گرفت که مربوط به بهای خدمات پسماند بود که یک فوریت آن به تصویب رسید. در نهایت برای فعالیت‌های ستادی در شهرداری تهران از جمله ستاد مدیریت جمیعت شهر تهران چند نماینده مشخص شد.

رییس شورای شهر تهران در مورد اخذ عوارض از خودرو‌هایی که وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند، توضیح داد: این موضوع دارای یک مصوبه قانونی است، برای احترام به تصمیمات شورا وقتی چنین تصمیماتی در ستاد ملی کرونا گرفته می‌شود شهردار می‌توانست یک لایحه دو فوریتی بفرستد و از شورا نظر بخواهند. از شهردار درخواست می‌کنم زودتر این اقدامات را انجام دهند تا تصمیمات اتخاذ شده قانونی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *