وقتی ملی‌پوشان فوتسال هم از دخالت‌های شمس ناراحت می‌شوند/ صدای مدیران هم درآمد

9:47 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دخالت‌های عجیب و دنباله‌دار عضو کمیته فنی فوتسال در کار‌های تیم ملی، صدای ملی‌پوشان را هم درآورده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مدت‌ها است که حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی به هر بهانه‌ای علیه تیم ملی فوتسال و کادرفنی تیم ملی صحبت می‌کند که این مسئله باعث ناراحتی کادرفنی تیم ملی و حتی بازیکنان تیم ملی شده است.

محمدرضا سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، علیرضا صمیمی و مهدی جاوید بازیکنانی بودند که در چند روز گذشته با انجام مصاحبه‌هایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه صحبت‌ها و دخالت‌های شمس موضع‌گیری کردند. در این بین حتی رئیس هیئت مدیره باشگاه ستارگان ورامین هم در مصاحبه‌ای علیه دخالت‌های تمام نشدنی شمس موضع‌گیری کرد.

در همین خصوص شنیده شده که اصرار عجیب شمس برای تشکیل تیم ملی «ب» زیر نظر مستقیم خودش نه ناظم‌الشریعه هم در این شرایط بی‌تاثیر نبوده است. شمس به شکلی جالب اصرار دارد تیم ملی «ب» تشکیل شود و یک سرمربی لیگ برتری هم که با انتخاب خودش خواهد بود، سرمربی این تیم شود تا شمس روی تیم «ب» نظارت مستقیم داشته باشد.

تشکیل تیم «ب» به خودی خود کار خوبی است، اما در شرایطی که انتخاب سرمربی، تمرینات و تمام برنامه‌ها زیر نظر مستقیم سرمربی تیم ملی باشد نه یک مربی دیگر تا خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود.

در نهایت باید شرایط طوری شود تا تیم ملی مثل همیشه دور از حاشیه کارش را انجام بدهد و کسی هم در کارها، برنامه و وضعیت تیم ملی دخالتی نداشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *