رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای من نوروز ۹۹ عجیب و غریب است/امیدوارم هیچکس دیگر مبتلا به بیماری کرونا نشود

12:00 - 01 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۳۵۵۴
بازیگر «سریال همسران» گفت: عید نوروز با میهمانی و عید دیدنی معنا پیدا می‌کند، ما ایرانی‌ها عادت داریم در این ایام سال به خانه‌های یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کنیم و از زندگی بگوییم، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این عید شبیه هیج عیدی نیست.

عید امسال خیلی عجیب و غریب است/امیدوارم هیچکس مبتلا به بیماری نشود//////////// فروردینفرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون سال جدید شمسی و فرارسیدن عید نوروز ۹۹ گفت: برای من عید امسال عجیب‌ترین عید است، زیرا این عید را هیچوقت به این شکل تجربه نکرده بودم.

وی در همین راستا ادامه داد: عید نوروز با میهمانی و عید دیدنی معنا پیدا می‌کند، ما ایرانی‌ها عادت داریم در این ایام سال به خانه‌های یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کنیم و از زندگی بگوییم، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این عید شبیه هیج عیدی نیست، زیرا اکثرا بیشتر در خانه‌های خودمان می‌مانیم و اگر هم احیانا به خانه کسی برویم خبری از دست دادن و مرسوماتی این چنین نیست.

بازیگر «سریال ستایش» ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم ایران اذعان کرد: در این لحظه تنها آرزویی که می‌توانم بکنم این است که امسال به دور از هر درد و رنجی باشد، مردم سرزمینم هیچ غمی را تحمل نکنند و اینکه هیچکس بیماری را در خانه خود نبیند.

وی در همین راستا اذعان کرد: امیدوارم همه مردم سالی پر پول و شادی را پیش رو داشته باشند، حق مردم ایران همواره شادی و کام روایی است و به هیچ عنوان حق نیست که غم و درد را بچشند.

جم درباره وضعیت کنونی سینما خاطرنشان کرد: طبیعتا وضعیت سینما چندان خوب نیست، طبیعتا برای سینمای کشورم آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم وضعیت فعلی تغییر کند و ما شاهد حضور و بروز افراد بیشتری در این هنر باشیم، امیدوارم بسیاری از بازیگران خوب ما فرصت حضور در سینمای سال ۹۹ را پیدا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *