مارتینس: اِزار قبل از پایان فصل به میادین باز خواهد گشت

23:10 - 10 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۱۴۶۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال بلژیک خبر داد ادن اِزار پیش از پایان فصل جاری به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک خوشبین است که اِدن اِزار پیش از پایان فصل با رفع مصدومیت به میادین بازخواهد گشت و برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ به آمادگی لازم خواهد رسید.

اِزار از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم کرده است و اخیراً پس از ۸۰ روز دوری از میادین به دلیل مصدومیت، به مستطیل سبز بازگشته بوده که بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی شد.
 
روبروتو مارتینس در خصوص مصدومیت اِزار به «رادیو مارکا» گفت: ما با ادن صحبت کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که ببینیم چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد. همه از آسیب دیدگی او متأسف هستند. ادن در هشت سال گذشته تعداد بسیار کمی بازی را از دست داده بود.
 
وی افزود: من اطمینان دارم که اِزار قبل از پایان یافتن فصل جاری لالیگا به میادین باز خواهد گشت و مهره‌ای تأثیرگذار برای رئال مادرید محسوب خواهد شد. در خصوص او با تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید در تماس هستیم.
 
سرمربی بلژیک همچنین در خصوص ال‌کلاسیکو گفت: این مسابقه بسیار تاکتیکی و کمتر از آنچه فکر می‌کنید تعیین‌کننده خواهد بود. با وجود اینکه یک بازی بسیار مهم است، اما فکر نمی‌کنم تأثیری در مشخص‌شدن قهرمان فصل جاری لالیگا داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *