رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدخانی: علیپور امروز نیاز به حمایت دارد؛ امیدوارم دربی تماشاگرپسند باشد

13:11 - 14 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۲۹۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علی علیپور همان آقای گل پرسپولیس است اما در حال حاضر فشار زیادی را تحمل می‌کند.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی ۹۱، اظهار داشت: علی علیپور هم بازیکن خوبی است و هم اخلاق خوبی دارد به همین علت به او اعتماد کامل دارم. علیپور آقای گل پرسپولیس است، اما فشار زیادی را تحمل می‌کند. وقتی یک مهاجم مثل علی سه موقعیت را در ۲۰ دقیقه از دست می‌دهد، معلوم است که از نظر بدنی آماده است، اما مشکل روحی دارد.

وی افزود: وقتی بازیکنی در چنین شرایطی قرار می‌گیرد، کادرفنی، پیشکسوتان و هواداران باید این مشکل را حل کنند. علیپور امروز نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد تا بتواند خودش را پیدا کرده و در دربی به بازیکن مفیدی برای تیم تبدیل شود. فردا خیلی دیر است. او اگر حمایت شود، در دربی هم عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارد. 

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد شجاع خلیل‌زاده، مدافع سرخپوشان تصریح کرد: شجاع در زمین با تعصب و محکم بازی می‌کند، ولی باید مواظب باشد که کارت الکی نگیرد. برای یک مدافع در سطح پرسپولیس خوب نیست اینقدر کارت‌های زرد و قرمز از داوران دریافت کند. شجاع یکی از موثرترین بازیکنان تیم به شمار می‌رود که غیبتش روی عملکرد همه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. از این رو امیدارم در آینده کمتر کارت بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون شرایط سرخابی‌ها برای دربی ۹۱، گفت: این دو تیم در حال حاضر وضعیت خوبی دارند. من فکر می‌کنم بازی قشنگی می‌شود چون مربیان هر دو تیم جوان هستند و شجاع بازی می‌کنند. من انتظار یک بازی زیبا را دارم. بازیکنان باید بدانند چند ملیون نفر این دربی را می‌بینند و باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. 

محمدخانی در پایان مورد پیش‌بینی خود از دیدار دربی خاطرنشان کرد: امیدوارم دربی تماشاگرپسندی باشد و پرسپولیس در نهایت با کسب سه امتیاز و برتری به رختکن برگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *