جعفری انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه را به وی تبریک گفت

10:29 - 15 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۵۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.

جعفری انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه را به وی تبریک گفتبه گزارش گروه سیاسی ، «محمد جعفری» در پیامی انتصاب سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت
انتصاب شایسته جنابعالی را که بحمدالله دارای تجربیات، تعهد و تقوای خالصانه می‌باشید، به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت می‌ گویم. این انتصاب که گویای حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا به آن برادر مومن و مجاهد است، امید ملت به استمرار پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی و ادامه راه و کار شهید حاج قاسم سلیمانی را فزونی بخشید.
سالها همرزمی جنابعالی با آن سردار رشید و قهرمان، توانمندی و تجارب ارزشمندی را به همراه داشته که بهره‌مندی از آنها به طور قطع، تداوم افتخارآفرینی ها و حضور پرصلابت این نیرو در عرصه‌ مقابله با دشمنان امت اسلام را در پی خواهد داشت. این جانب که از سالهای دوران دفاع مقدس از نزدیک شاهد اخلاص ، دینداری و مجاهدت فداکارانه جنابعالی بودم ، امیدوارم با استعانت از فضل الهی در انجام ماموریت‌های محوله موفق و پیروز باشید.

محمد جعفری
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *