خوشحالم که با "ساعت صفر"به تلویزیون بازگشتم/تا 5روز دیگر تصویربرداری کار تمام می شود

11:26 - 06 تير 1394
کد خبر: ۵۶۷۵۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر مجموعه "ساعت صفر" گفت: "ساعت صفر"در شب‌های قدر در 5قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و فکر می‌کنم تصویربرداری آن تا 5 روز دیگر تمام شود.
نگین صدق‌گویا بازیگر سریال"ساعت صفر"با اشاره به همکاری خود با "سعید سلطانی"کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: خوشحالم که توانستم با"سعید سلطانی"در پروژه "ساعت صفر"همکاری کنم و باید بگویم که در این مینی سریال در نقش یک خانم دکتر به ایفای نقش می‌پردازم.

وی با بیان این مطلب که "سعید سلطانی" جزء یکی از کارگردانان با تجربه و با اخلاق کشور هستند،افزود: در سریال"پس از باران"قرار بود به جای دو کاراکتر که یکی از آنها "خانم کوچیک" بود،بازی کنم که به دلایلی موفق به همکاری با این پروژه نشدم.

صدق‌گویا تصریح کرد: بنابراین"ساعت فراموشی"را بهترین فرصت برای همکاری با "سلطانی" دیدم به این دلیل که وی بسیار با تجربه و با اخلاق است و مهارت خاصی در ساخت آثار تلویزیونی دارد.

وی با اشاره به نقش خود گفت: در این سریال نقش دکتری را بازی می‌کنم که بعد از سال‌ها یکی از همکلاسی‌های خود را می‌بیند که قصد ازدواج با یکدیگر را داشته‌اند و اتفاقی با یکدیگر روبه رو می‌شوند و نقش مقابل من را "امین زندگانی" بازی می‌کند.
 
بازیگرفیلم سینمایی"واکنش پنجم"با اشاره به ضبط سکانس‌های این مینی سریال و زمان شروع شدن بازی خود اظهارداشت: بیشتر سکانس‌های این سریال در بیمارستان "شهید لواسانی" ضبط شده است، پیش از این هم بیشتر تصاویر خیابانی گرفته شده بود و من هم 25خرداد مقابل دوربین"سعید سلطانی"رفتم.
 
وی درباره داستان"ساعت صفر"ادامه داد: "ساعت صفر"در شب‌های قدر در 5قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن می‌رود و فکر می‌کنم تصویربرداری آن تا 5 روز دیگر تمام شود.

بازیگر مجموعه "به کجا چنین شتابان"درباره کم کاری خود تصریح کرد: برای من سناریو اهمیت زیادی دارد و اینکه چه کسی آن اثر را کارگردانی می‌کند. فکر می‌کنم نتیجه و خروجی یک کار اهمیت بیشتری دارد و حالا هم خوشحالم که در این سریال بازی کردم چون کار از فیلمنامه خوبی برخوردار بود.

وی خاطر نشان کرد: من به لحاظ مالی مشکلی ندارم و تا اثری واقعا نظر من را جلب نکند در آن بازی نمی‌کنم بنابراین بعد دو سال دوری از سریال‌های تلویزیونی خوشحالم که با "ساعت صفر" به تلویزیون بازگشتم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *