تدارک ویژه شهرداری جهت انتقال شهروندان به نمایشگاه قرآن

14:31 - 04 تير 1394
کد خبر: ۵۶۵۸۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: شهردار تهران با اشاره به وجود دو ایستگاه همت و حقانی در نزدیکی ورودی نمایشگاه قرآن بر آسان تر شدن رفت و آمد به این مکان با استفاده از اتوبوس هایی که از میادین شهر نسبت به انتقال مردم به نمایشگاه قرآن می پردازند، تاکید کرد.
انتقال مردم به نمایشگاه قرآن با استفاده از اتوبوس های در نظر گرفته شده در میادین شهربه گزارش گروه اجتماعی ، محمد باقر قالیباف در حاشیه آئین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که در جریان نمایشگاه قرآن امسال مباحث نرم افزاری، بخش های هنری، صنایع دستی و بخش های ویژه کودکان و بزرگسالان دیده شده، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان مخصوصا فرصتی را فراهم می کند تا مردم هم اوقات مفرح خوبی داشته باشند و هم با مسایل قرآنی آشنا شوند.

وی با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در نمایشگاه امسال، تاکید کرد: از همه خانواده ها دعوت می کنم که با توجه به آسان بودن استفاده از حمل و نقل عمومی از این نمایشگاه استفاده کنند. به نحوی که دو ایستگاه متروی شهید حقانی و همت در این فضا وجود دارد و مردم می توانند با استفاده از مترو به نمایشگاه بیایند.

شهردار تهران افزود: همچنین اتوبوس ها از میادین مختلف برای انتقال مردم به این نمایشگاه اقدام می کنند. به عبارتی همه شرایط برای گذراندن اوقات فراغت با رویکرد آشنایی بیشتر با فرهنگ قرآنی فراهم شده است.

قالیباف با ابراز امیدواری نسبت به این که ماه رمضان امسال را به گونه ای استفاده کنیم که بتوانیم این فرهنگ را در طول سال پیش ببریم، عنوان کرد: به عبارتی ماه رمضان را ماه مقصد حساب نکنیم، بلکه ماه مبدا حساب کنیم و افق خود را در این ماه با مسایل قرآنی، الهی، نماز و روزه تنظیم کنیم. امیدوارم بتوانیم با تقوا، عمل صالح، با زیست بهتر اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر به درستی عبادت خالق خود را انجام دهیم و یک زندگی مومنانه داشته باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *