کار بدی کردم تجهیزات دوومیدانی به استان‌ها فرستادم؟/ ادامه فعالیتم در فدراسیون با نظر وزیر ورزش است

10:30 - 21 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۱۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجید کیهانی سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: تجهیزاتی را که خریده بودیم را به هیئت‌های استانی ارسال کردیم تا آن‌ها بتوانند از این وسایل استفاده کنند. آیا این کار بدی است؟

کیهانی در گفت‌وگو با میزان:مجید کیهانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه عنوان شد وی به ورت شبانه تجهیزات دوومیدانی را به استان‌ها ارسال کرده، اظهار داشت: تجهیزاتی را که خریده بودیم را به هیئت‌های استانی ارسال کردیم تا آن‌ها بتوانند از این وسایل استفاده کنند. آیا این کار بدی است؟

وی در مورد اینکه عنوان می‌شود ارسال تجهیزات به خاطر جمع‌آوری رای برای انتخابات پیش‌روی فدراسیون بوده، تصریح کرد: بقیه هر فکری می‌کنند برای من اهمیتی ندارد. من آن چیزی که به صلاح دوومیدانی کشور باشد را انجام می‌دهم و کاری به حرف وحدیث‌ها ندارم. دو تا میله و دیسک و مانع چیز خاصی نیست که برای آن حرف و حدیثت درست شود.

کیهانی در پاسخ به این سوال که این تجهیزات چه زمانی خریداری شده، گفت: یکسری از این تجهیزات را از قبل داشتیم و یکسری دیگر از آن را مثل دیسک همین یکی دو روز پیش از چین خریداری کردیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان ریاستش در این فدراسیون، بر چه اساسی به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: حتما با نظر وزیر ورزش توانستم در فدراسیون به کار خود ادامه بدهم، چون بدون نظر وزیر که نمی‌شود فعالیت کرد.

وی در پایان درباره اینکه چه زمانی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاعی در این خصوص ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *