۵۵ درصد از مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ

11:58 - 08 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۲۱۲
پس از تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر آغاز تحقیقات درباره استیضاح ترامپ، مردم آمریکا به طور روزافزونی موافقت خود را با این اقدام اعلام کردند.

افزایش موافقت مردم آمریکا با استیضاح ترامپبه گزارش گروه بین الملل ؛ شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که در پی تصمیم کنگره برای آغاز تحقیقات درباره استیضاح دونالد ترامپ، بخش عمده‌ای از مردم آمریکا موافقت خود را با این اقدام اعلام کرده و آغاز تحقیقات را امری ضروری توصیف کرده‌اند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی مؤسسه «یو گاو»، ۵۵ درصد از مردم آمریکا آغاز تحقیقات درباره استیضاح ترامپ را امری ضروری می‌دانند.

طی روز‌های اخیر تمامی نظرسنجی‌های انجام شده، افزایش موافقت افکار عمومی آمریکا با استیضاح ترامپ را نشان می‌دهند.

مکالمه تلفنی دونالد ترامپ، با رئیس جمهور اوکراین در ۲۵ جولای (۳ مرداد) با هدف تحت فشار قرار دادن «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب اصلی وی در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

پس از افشای تماس ترامپ با رئیس جمهور اوکراین، مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات درباره استیضاح وی را آغاز کرد.

این اقدام با واکنش ترامپ مواجه شده و موجب تنش او با دموکرات‌ها شد.

ترامپ طی روز‌های اخیر بار‌ها دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داده و افشای اطلاعات درباره تماس با رئیس جمهور اوکراین را جعلی عنوان کرد.

در همین حال گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که تعدادی از ساکنان ویرجینیا با برپایی تظاهرات، موافقت خود با استیضاح ترامپ را اعلام کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *