رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

‌می‌توانستیم با حضور در صدر جدول تعطیلی لیگ را آغاز کنیم/ می‌خواهیم شگفتی‌ساز لیگ باشیم

15:57 - 10 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر کمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم با حضور در صدر جدول و کسب ۶ امتیاز به تعطیلات برویم.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل سایپا در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده میدان باشیم، اما متاسفانه نتوانستیم به هدفمان که کسب سه امتیاز بود برسیم.

وی افزود: سایپا تیم خوبی بود، اما سعی کردیم انسجام خوبی را در تمام نقاط زمین به ویژه خط دفاعی داشته باشیم. خوب ظاهر شدیم، اما بد شانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد شرایط تیمش گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. تا الان نتوانستیم در لیگ برتر به برتری برسیم، اما قطعا خیلی بهتر از این هم خواهیم شد. اگر کمی شانس با ما یار بود می‌توانستیم با حضور در صدر جدول و کسب ۶ امتیاز به تعطیلات برویم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

حسینی در مورد کار با وینگو بگوویچ تصریح کرد: بگوویچ مربی خوبی است و همیشه بازی زیبا در اولویتش قرار دارد. ما هم سعی می‌کنیم با ارائه عملکرد خوب در لیگ اوضاع خود را بهتر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال می‌خواهیم شگفتی‌ساز لیگ باشیم. فهسرت اخیر تیم ملی به ما و خیلی از بازیکنان انگیزه داد تا تلاشمان را دو چندان کنیم چراکه کادرفنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی لیگ دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *