«حامد سلیمان‌زاده» داور جشنواره بین المللی فیلم جوانان کازان روسیه شد

12:18 - 10 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۵۸۹۰
حامد سلیمان زاده، پژوهشگر سینما و مدرس دانشگاه، داور جشنواره بین المللی فیلم جوانان کازان روسیه و جشنواره بین المللی تبلیغات خدمات عمومی سئول شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حامد سلیمان زاده، پژوهشگر سینما و مدرس دانشگاه، داور جشنواره بین المللی فیلم جوانان کازان روسیه و جشنواره بین المللی تبلیغات خدمات عمومی سئول شد.

وی که از سال ۲۰۱۳ میلادی سابقه حضور در جشنواره‌های متعدد بین المللی با مقام داور و مدرس ورک شاپ را عهده دار بوده، این بار به دعوت سازمان فرهنگی و سینمائی تاتارستان و شهرداری سئول عازم این دو جشنواره خواهد بود.

حامد سلیمان زاده داور جشنواره بین المللی فیلم جوانان کازان روسیه شد

در جشنواره کازان روسیه، افرادی همچون پیترموردما از استونی، الکساندر پورشینوا از قزاقستان و کورینا نتیسکایا از روسیه در کنار او به قضاوت فیلم‌ها خواهند پرداخت.

در جشنواره تبلیغات خدمات عمومی سئول نیز که با شعار (زمین یکی است، ما نیز یکی هستیم) افرادی همچون نیکولاس بونر از انگلستان، نیشا جوف از هند، ولادیمیر دیاگلوف از اکراین و کا وا از چین در کنار سلیمان زاده به قضاوت فیلم‌ها خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که جشنواره بین المللی فیلم جوانان کازان روسیه از تاریخ ۴ تا ۷ سپتامبر در روسیه و جشنواره بین المللی تبلیغات خدمات عمومی از تاریخ ۳۰ اکتبر تا ۲ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *