رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"برزونیک‌نژاد"با دقت زیادی سکانس‌ها را ضبط می‌کند/تدابیر نویسنده برای تک تک کاراکترها

10:23 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۹۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان:حبیبی تصریح کرد: "دردسرهای عظیم 2" 21 بازیگر داشته که نویسنده برای همه آنها داستانی را طراحی کرده است که با توجه به تدابیر کارگردان این پروژه درکنار یکدیگر چیده شده و به امید خدا تا به امروز همه چیز خوب پیش رفته است.
الناز حبیبی بازیگر سریال "دردسرهای عظیم 2" درباره داستان این مجموعه مناسبتی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: در "دردسرهای عظیم 2" کاراکترها بیشتر شده و فضای داستان کمی تغییرکرده و مشکلات آدم‌ها کمی متفاوت‌تر شده است.
 
وی افزود: در سری دوم این مجموعه تلویزیونی اتفاقاتی جدید و با آدم‌های جدیدی را می‌بینیم که همگی آنها دارای دل مشغولی‌های متفاوت و داستان‌هایی از جنس سری اول "دردسرهای عظیم 2" هستند.
 
حبیبی تصریح کرد: "دردسرهای عظیم 2" 21 بازیگر داشته که نویسنده برای همه آنها داستانی را طراحی کرده است که با توجه به تدابیر کارگردان این پروژه درکنار یکدیگر چیده شده و به امید خدا تا به امروز همه چیز خوب پیش رفته است.
 
بازیگر سریال "دودکش" با اشاره به همکاری خود با برزو نیک نژاد کارگردان "دردسرهای عظیم 2" گفت: از زمانی که کودکی بیش نبودم با "برزو نیک‌نژاد" همکاری کردم و از وی بسیار آموختم. او کارگردانی سخت گیر است که هر سکانس را با دقت و وسواسی خاص ضبط می کند.
 
وی ادامه داد:" برزونیک‌نژاد" نویسنده و کارگردانی سخت‌گیر و باتجربه بوده که کارکردن و یادگرفتن از وی برای من حکم یک آکادمی را داشته که می‌توانم به خوبی از آن بیاموزم.
 
حبیبی خاطر نشان کرد: همه هنرمندان به همراه تیم پشت صحنه برای ضبط یک اثر مطلوب و در شأن مخاطب ایرانی زحمت بسیاری می‌کشند که امیدوارم با پخش آن مردم از ما راضی باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *