تعویق لیگ برنامه همه تیم‌ها را به هم ریخته است/ به خاطر هدف بزرگتری در تلاش هستیم

11:57 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۵۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فراز امامعلی، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: تعویق شروع لیگ متاسفانه برنامه همه تیم‌ها را به هم ریخته است.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: خداراشکر شرایط ما خوب است و امسال به خاطر هدف بزرگتری در تلاش هستیم. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و تمرینات هم با روحیه خوبی دنبال می‌شود. همچنین چند بازی تدارکاتی با کیفیت هم بر گزار کرده و می‌کنیم تا آماده‌تر لیگ را شروع کنیم.

وی در مورد اینکه کادرفنی چه هدفی را برای تیم پیکان در لیگ نوزدهم تعیین کرده گفت: کادرفنی به این تیم بسیار امیدوار است چرا که تیم جوان و یکدستی داریم. امیدواریم از این تیم حمایت شود و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جایگاه بهتری نسبت به سال‌های گذشته برای پیکان کسب کنیم. همه بازیکنان برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و امیدواریم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد زمان تعویق آغاز لیگ برتر خاطر نشان کرد: تعویق شروع لیگ متاسفانه برنامه همه تیم‌ها را به هم ریخته است. ما طبق گفته مسئولان که قرار بود ۱۰ مرداد لیگ شروع شود تمرینات را آغاز و پیگیری کردیم، اما با عقب افتادن لیگ تیم‌هایی که زود تمرینات را شروع کردند قطعا ضرر می‌کنند. هرچند که تیم‌هایی که دیرتر شروع کردند هم از این اتفاق متضرر می‌شوند. به نظرم باید لیگ در زمان مقرر برگزار می‌شد. با این حال امیدواریم هر چه زودتر بازی‌ها شروع شود تا تیم‌ها از بلاتکلیفی بیرون بیایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *