بازیگر مطرح هالیوود پشت پنجره می‌ایستد/بازگشت کارگردان هانا با فیلمی جدید

11:40 - 05 تير 1398
کد خبر: ۵۲۸۴۲۰
فیلم سینمایی "زنی پشت پنجره" به کارگردانی "جو رایت" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از سوی فاکس قرن بیستم در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "زنی پشت پنجره" به کارگردانی "جو رایت" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از سوی فاکس قرن بیستم در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

ایمی آدامز در نقش دکتر آنا فاکس، وایت راسل در نقش دیوید، جولیان مور در نقش جین راسل، گری اولدمن در نقش الیستر راسل و آنتونی مکی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگر مطرح هالیوود پشت پنجره می‌ایستد/بازگشت کارگردان هانا با فیلمی جدید////////////////////چهارشنبه

فیلمنامه این اثر سینمایی را تریسی لتس فیلمنامه نویس با سابقه هالیوودی بر پایه رمان "زنی پشت پنجره" اثر "ای.جی. فین" به نگارش درآورده و "الی بوش" به همراه اسکات رودین تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته اند.

جو رایت (به انگلیسی: Joe Wright) کارگردانی انگلیسی است که بیشتر به خاطر فیلم‌های آینه سیاه، تاریک ترین ساعات، کفاره و غرور و تعصب و آناکارنینا معروف است. وی کارگردانی فیلم سینمایی هانا را به عهده داشته است.

https://cinema.gamefa.com/wp-content/uploads/2016/08/arrival-first-look-1.png

امی آدامز که نخستین عکس او در این فیلم منتشر شده نقش اصلی اثر را ایفا می کند؛ او در فیلم‌هایی همچون اگه می‌تونی منو بگیر، شب در موزه: نبرد اسمیت‌سونیان، مشت‌زن، او، مرد پولادین، حقه‌بازی آمریکایی و بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت بازی کرده‌است.

ایمی آدامز در مجموع ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است: ۵ بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جون‌باگ (۲۰۰۵)، تردید (۲۰۰۸)، مشت‌زن (۲۰۱۰)، استاد (۲۰۱۳) و معاون (۲۰۱۹).[۲]و یک بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای حقه‌بازی آمریکایی شده‌است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *