برانکو خط قرمز همه ما است/ وجود طارمی به پرسپولیس کمک می‌کند

10:28 - 20 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۴۱۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی بازیکنی است که کاملا به کار پرسپولیس می‌آید و وجودش خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حواشی و اتفاقات این روزهای پرسپولیس و البته برانکو، اظهار داشت: اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا برانکو نباید بماند. برانکو در این سال‌ها کاری کرد کارستان. برانکو معمار پرسپولیس نوین است و باید در تیم بماند.

وی ادامه داد: برانکو خط قرمز همه ما پرسپولیسی‌ها است. وقتی او در این سال‌ها به این اندازه جام گرفته باید برای چند سال دیگر بماند. اصلا برانکو برود که چه کسی سرمربی شود؟ باید پول برانکو را بدهند و قراردادش را هم بلند مدت تمدید کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور احتمالی مهدی طارمی در این تیم هم گفت: طارمی بازیکنی است که کاملا به کار پرسپولیس می‌آید و وجودش خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند. طارمی شم گلزنی بالایی دارد و در مواقع حساس کمک می‌کند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: هر چه بین طارمی و برخی هواداران بوده باید از سوی هواداران تمام شود. طارمی قلبا پرسپولیس را دوست دارد و پرسپولیس هم باید قدر چنین سرمایه‌ای را بداند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *