هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور آثار خارجی/استقبال تماشاگران از پسرها پسرند

15:30 - 30 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۵۴۰۹
هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه‌ای در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار فردوسی، تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه‌ای در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار فردوسی، تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه بود.

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور آثار خارجی/استقبال تماشاگران از پسرها پسرند//////////////////سه شنبه

سه نمایش بین المللی در هشتمین روز روی صحنه رفتند

دیشب مجموعه تئاتر شهر میزبان چهار نمایش بود. نمایش "دریاچه قو" به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

در تالار چهارسو نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از قزوین در نوبت‌های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا شد.

تالار سایه در هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش "یادداشت‌های یک دیوانه" به نویسندگی نیکولای گوگول و کارگردانی جنت سلیم آوا از آذربایجان بود.

در تالار قشقایی نیز نمایش "نقاشی اشر" به نویسندگی محمد حسین معارف و کارگردانی فریبرز کریمی از تهران در نوبت‌های ۱۷.۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه رفت.

تماشاخانه سنگلج نیز میزبان نمایش "تراژدی پارک اتابک" (به زبان ترکی) به نویسندگی سید مرتضی هاشم پور و کارگردانی سیروس مصطفی از تبریز در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا شد.

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش "پسر‌ها پسرند" به نویسندگی و کارگردانی فرنس فهر از رومانی یک اجرا در ساعت ۱۹ اجرا شد.

تالار حافظ نیز به اجرای نمایش "جادویت می‌کنم" اختصاص دارد. این نمایش به نویسندگی یاسین واسیلو و کارگردانی احسان همت از بلژیک در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰.۳۰ روی صحنه رفت.

"اپرای عشق" به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در یک نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به روی صحنه رفت.

در تماشاخانه ایرانشهر نمایش "ویتسک" نوشته گئورک بوشنر و کارگردانی سینا احمدی از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵ در تالار استاد سمندریان روی صحنه رفت.

در تالار انتظامی خانه هنرمندان نمایش "سانتی متر" به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۱۶ به روی صحنه رفت.

نمایش چیدمان "گذرگاه" به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ درتماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا شد.

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور آثار خارجی/استقبال تماشاگران از پسرها پسرند//////////////////سه شنبه

اجرای هشت نمایش خیابانی در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر

در هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۸ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر، محوطه خانه هنرمندان ایران و مترو میدان ولیعصر (ع) به اجرا در آمد.

نمایش‌های خیابانی "سال به سال" به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶، "در‌ها به روی چه کسی …" نوشته محمد جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسن زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۶:۳۰، "مشترک مورد نظر" به نویسندگی و کارگردانی سمیه مهری از تهران ساعت ۱۷، "نامیرا" به کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در محوطه‌ی مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا شد.

نمایش "لازمان لامکان" به نویسندگی رضا بهرامی و کارگردانی مارال ایزذبخش از بوشهر در ساعت ۱۶.۳۰ و "ماشین زمان" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده از مرند ساعت ۱۷ در محوطه خانه هنرمندان ایران به اجرا در آمد.

نمایش "ماشین زمان" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده از مرند ساعت ۱۰.۳۰ صبح و "در‌ها به روی چه کسی …" نوشته محمد جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسن زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۱ صبح در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر میزبان علاقه‌مندان بود.

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور آثار خارجی/استقبال تماشاگران از پسرها پسرند//////////////////سه شنبه

گرم کردن تنور جشنواره با بخش دیگر گونه‌های اجرا

در بخش دیگر گونه‌های اجرایی در هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۷ نمایش همراه بود. نمایش "گرم کردن" به نویسندگی و کارگردانی احسان شایان فرد در روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ساعت ۱۶ در کارگاه دکور تالار وحدت اجرا شد.

نمایش "کوهستان" به نویسندگی و کارگردانی آرش پروین در روز ۲۹ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا شد. نمایش "بر پهنه کافه" به نویسندگی و کارگردانی مهنوش نراقی از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ساعت ۱۵ در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شد.

نمایش "انگشت به انگشت" به نویسندگی و کارگردانی سید جعفر حجازی، ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر اجرا داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *