رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدارس کدام شهرستان‌ها سه شنبه تعطیل هستند؟

23:41 - 24 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۳۸۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدارس تعدادی از شهر و استان‌های کشور فردا سه شنبه تعطیل است.

به گزارش گروه جامعه ،مدارس تعدادی از شهر و استان‌های کشور فردا سه شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس اصفهان

بارش گسترده برف در مناطق غربی استان باعث تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی مدارس در شهرستان‌های چادگان، فریدونشهر و فریدن در روز سه شنبه شد.

پس از ورود سامانه بارشی به استان و فعالیت گسترده به ویژه در مناطق غربی استان، بارش برف در این مناطق باعث بروز کندی و اختلال در رفت و آمده شده و مشکلاتی را برای شهروندان این مناطق به وجود آورده است.

تعطیلی مدارس چادگان

بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چادگان، کلیه مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس فریدون شهر

بنا بر اعلام اداره آموزش و پرورش فریدون‌شهر نیز با توجه به بارش برف سنگین در این شهرستان فردا سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی فریدون‌شهر تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های ریگان و فهرج به دلیل طوفان و غلظت ریزگرد‌ها در روز سه شنبه ۲۵ دی ماه خبر داد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح منطقه سربند در استان مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد:تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهر و روستای منطقه سربند شهرستان شازند فردا سه‌شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان آذربایجان غربی

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان، فردا (سه‌شنبه) در منطقه چاراویماق، همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس خلخال

فردا سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ منطقه خلخال نوبت صبح مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی تعطیل است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *