قبل از سال ۹۸ به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم/ دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوان‌تر‌ها قرار دهم

11:39 - 17 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
جواد محجوب ملی‌پوش جودوی ایران گفت: به امید خدا قبل از سال ۹۸ به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم و این موضوع باعث می‌شود با قدرت در سال آینده کارم را پیش ببرم.

جواد محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار داشت: حدود ۸۰ روز از عمل رباط صلیبی من می‌گذرد و خوشبختانه شرایط بسیار خوبی دارم و تقریبا یک ماه از روند عادی برنامه‌های تمرینی جلوتر هستم. عمل موفقیت آمیزی زیر نظر دکتر کیهانی داشتم و هر ماه هم با او دیدار دارم و فکر می‌کنم زودتر از پیش‌بینی‌ها به میادین برگردم. ضمن این که باید از دکتر خباز و دکتر حوصله هم تشکر کنم که در مشهد پیگیر روند درمان من بودند.

وی افزود: از ۱۰ روز دیگر دویدن روی تردمیل را آغاز می‌کنم و به امید خدا تا اواسط اسفند به اردوی تیم ملی اضافه خواهم شد و در سال آینده هم در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنم.

ملی‌پوش جودوی ایران در ادامه تصریح کرد: به امید خدا قبل از سال ۹۸ به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم و این موضوع باعث می‌شود با قدرت در سال آینده کارم را پیش ببرم و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش کنم.

محجوب در خصوص احداث کارگاه آموزشی جودو در مشهد خاطرنشان کرد: این مدت که وقتم آزاد است تصمیم دارم تا تجاربی که در سال‌های اخیر از جودو به دست آوردم را در اختیار جوانتر‌ها قرار بدهم تا شاید از مشهد چند جودوکار خوب معرفی کنم و خدمت کوچکی به جودوی ایران کرده باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *