رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

استکی: ریسک‌پذیر هستم و از اعتماد به جوان‌ها ترسی ندارم / میراث خوبی در تیم ملی بوکس به جا گذاشتم

7:45 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۱۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
استکی: ریسک‌پذیر هستم و از اعتماد به جوان‌ها ترسی ندارم / میراث خوبی در تیم ملی بوکس به جا گذاشتم
سرمربی تیم بوکس امید گفت: در تیم ملی بزرگسالان ثابت کردم که از کار با جوان‌ها هراسی ندارم و به این دلیل در تیم امید هم رسالتم را انجام می‌دهم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم بوکس امید اظهار داشت: ۶ اردوی دو هفته‌ای داشتیم در مجوع ۱۶۴ بوکسور به تمرینات آمدند و به ۴۰ بوکسور رسیدیم و چندین بار این نفرات را الک کردیم تا تیم نهایی را انتخاب کنیم، اما همین الان هم نفرات خوبی بیرون مانده‌اند. توانستیم ۹ بوکسور انتخاب کنیم که از بین ۱۳ وزن به این نفرات رسیدیم. حیف شد که در ۴ وزن بوکسور به قهرمانی آسیا نمی‌بریم، چون هیربد اسلامی و مهدی پرویزی می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند.

*توان بوکسور روی رینگ از نتیجه برای من مهمتر است

وی افزود: ما سومین دوره مسابقات را تجربه می‌کنیم و امیدوارم بهترین عملکرد فنی و بدنی را داشته باشیم، چون توان بوکسور روی رینگ از نتیجه برای من مهمتر است. باید بتوانیم آینده بوکس ایران را بسازیم و در این راه مشکلات بوکسور‌ها را برطرف می‌کنیم تا با بهترین شرایط به بزرگسالان اضافه شوند.

سرمربی تیم بوکس امید درباره اینکه چرا هیچوقت استرس کار با جوان‌ترها ندارد، گفت: کلاً آدم ریسک پذیری هستم و از اعتماد به جوان‌ترها نمی‌ترسم و این موضوع را در بزرگسالان هم ثابت کردم. من پای کارم ایستادم و باید رسالتم را انجام دهم و برای این تیم نهایت تلاشم را بکنم. تیم من بدون اردوی خارجی و بازی دوستانه به مصاف رقیبانی می‌رود که تا دندان مسلح هستند.

*تشکر می‌کنم که اجازه دادند این تیم کارش را بکند و سنگی جلوی پای تیم نبود

استکی درباره اینکه آیا گله‌ای از شرایط دارد یا خیر تصریح کرد: اهل گله و شکایت نیستم، چون آدم مسئولیت پذیری هستم. از روح‌الله حسینی، رئیس فدراسیون و حسین رحمتی، مدیر تیم‌های ملی تشکر می‌کنم که اجازه دادند این تیم کارش را بکند و سنگی جلوی پای تیم نبود. امیدوارم حمایت‌ها در ادامه بیشتر شود تا بتوانیم بوکسور‌های بیشتری به بزرگسالان تزریق کنیم.

وی ضمن تمجید از کادرفنی تیم امید افزود: شهرام فاتح، محمد نوشمهر، اصغر اشرفی و میلاد روحانی خیلی برای تیم زحمت کشیدند و تشکر ویژه‌ای از آن‌ها دارم. همچنین احسان روزبهانی با تمام وجودش کمک کرد و ان‌شاءالله در هفته دوم مسابقات قهرمانی آسیا هم به ما اضافه شود تا بتواند روحیه بچه‌ها را بالا ببرد.

*هدفم این است که بوکسور‌های خوبی بسازم

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس تصریح کرد: هدفم این است که برای تیم ملی بزرگسالان، بوکسور‌های خوبی بسازم. همانطور که قبلاً یک مدال جهانی گرفتم و این همه بوکسور خوب گذاشتم که فونتانا دستش باز باشد، ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهم تا بوکس ایران با کمبود بوکسور مواجه نشود. برای تیم ملی بزرگسالان هم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم در مدت زمان حضورم در بزرگسالان میراث خوبی به جا گذاشتم.

استکی در پایان درباره پیش‌بینی اش از تیم امید در میدان آسیایی خاطرنشان کرد: ما سخت کار کردیم و تمرینات دشواری را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم بوکسور‌های تیم امید که بسیسار کم تجربه هستند، بازی به بازی بهتر شوند و در مسابقات ۱۰۰ رصد توان خود را به کار بگیرند. می‌توانیم این قول را بدهیم که هرچه در توان داریم را برای موفقیت به کار ببریم، اما نتیجه دست خداست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *