رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان سمنان: حفظ انسجام و وحدت مسئولان استانی عامل توفیقات بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است

13:15 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۹۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان: حفظ انسجام و وحدت مسئولان استانی عامل توفیقات بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است
رئیس کل دادگستری استان در دیدار با استاندار سمنان گفت: حفظ انسجام و وحدت مسئولان استانی عامل توفیقات بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

خبرگزاری میزان_ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در دادگستری استان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور استاندار و همراهان گفت: قوه قضاییه مسیر پیشرفت و بالندگی را دنبال می کند و این مسیر ناظر بر افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان و کارگزاران استان حفظ همدلی، انسجام و وحدت است. در عین حفظ جایگاه های تمامی دستگاه ها می توان در مسیر خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کرد و به توفیقات بیشتر نائل آمد. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: اهتمام تام و تلاش ها به سَمت پیشرفت مشهود به منظور تحقق شعار سال با اولویت‌بندی و تدابیر مقتضی در رفع مشکلات احتمالی منجر به حل متمرکز مسائل در استان خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این دیدار، اظهار کرد: سابقه همدلی و وفاق فی ما بین مسئولان دستگاه های سراسر استان سمنان نشان از باور و اعتقاد همگانی در رفع مشکلات مردم دارد و اهتمام به تحقق شعار سال و مأموریت های مورد توجه دستگاه قضایی استان همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *